دستگیری قاتل  درگیری میدان شهید مطهری
مهدی کاهه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم از دستگیری قاتل  درگیری میدان شهید مطهری خبر داد و گفت: با تلاش ماموران قضایی و انتظامی و با توجه به اهمیت موضوع قاتل درگیری دیشب میدان مطهری و دو نفر از همدستانش دستگیر شدند.
 
وی گفت: در پی درگیری دیشب در میدان شهید مطهری قم که منجر به فوت یکی از طرفین درگیری شد، بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب قم از همان ابتدای حادثه به همراه عوامل انتظامی از جمله پلیس آگاهی و کلانتری و جانشین فرماندهی انتظامی قم با تمام توان و نیرو وارد عمل شده و تا ساعت ۵ صبح هر ۳ متهم حادثه را دستگیر کردند.
 
این مقام قضایی در تشریح جزئیات حادثه اظهار کرد: فرد قاتل، سوار بر موتوری سه ترک در نزدیکی میدان شهید مطهری قم با ۳ موتور دو ترک دیگر وارد درگیری لفظی شده و این ماجرا تا میدان ادامه پیدا می‌کند که در انتها قاتل بلافاصله پس از شروع درگیری فیزیکی با چاقو به قلب مقتول ضربه‌ای وارد می‌کند که متاسفانه در همان لحظه منجر به فوت وی شده و متهمین بلافاصله از محل گریخته و متواری می‌شوند.
 
کاهه افزود: خوشبختانه با تلاش فراوان همه عوامل قضایی و انتظامی و با استفاده از شگردهای تخصصی و نوین ردگیری، هرسه متهم فراری دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.
 
دادستان قم در پایان تاکید کرد: با برهم زنندگان نظم و امنیت شهر با قاطعیت تمام برخورد خواهد شد.