"صراط" - در حالی که وزیر راه و شهرسازی به شدت مشغول افتتاح و کلنگ زنی پروژه های مهم عمرانی بوده و تلاش بی وقفه ای را در راه آبادانی کشور از خود نشان می دهد ظاهرا غفلت نیکزاد از حوزه حمل و نقل باعث شده تا نتیجه اقدامات موثر وی در کام مردم تلخ شده و به نارضایتی مسافران شبکه های حمل و نقل عمومی منجر شود .
به گزارش سرویس اجتماعی صراط، صرف نظر از تاخیرهای پی در پی و مشکلاتی که برای ناوگان هوایی کشور دائما در حال وقوع است این روزها حمل و نقل ریلی نیز با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند که سوء مدیریت مشهود در این حوزه مهمترین عامل بوجود آمدن ضعف در بخش ریلی کشور است.
در همین راستا قطار تندروی " پردیس " که در زمان ورود به ناوگان ریلی کشور گفته می شد مسیر طولانی تهران - مشهد و بالعکس را در زمانی حدود ۷ الی ۸ ساعت طی می کند روزگذشته با تاخیر همراه بوده و علیرغم اخذ مبلغ ۲۹۱۰۰۰ ریال هزینه بلیط مدت زمان طی مسیر به ۱۰ ساعت افزایش پیدا کرد.
این در حالی است که پیش از این تنها مزیت این قطار اتوبوسی! سرعت بالای آن محسوب می شد.
پاسخ مسئولین مربوطه به تاخیرهای مکرر این قطار تندرو تنها تعمیرات بر روی ریل بوده و هیچ مسئولیتی را به عهده نمی گیرند.
با توجه به درج جمله " در این قطار پذیرایی با غذای سرد می باشد " اعتراض بسیاری از مسافران مبنی بر اینکه چرا نوع اتوبوسی بودن قطار بر روی بلیط ذکر نشده است را به همراه داشت.
گفتنی است قطار پردیس مشهد - تهران که روز گذشته با تاخیر بیش از ۲ ساعت همراه بود جهت اقامه نماز در شهر ری توقف کرد!
متاسفانه علیرغم تاخیر روز گذشته قطار پردیس مشهد - تهران و اعتراض شدید مسافران قطار هیچ مقام مسئولی پاسخگوی مسافران نبوده و تاخیر کمتر از یک ساعت و نیم را عادی توصیف کردند !