منع حمل بنزین در ظرف توسط خودروهای امدادی
سید مهدی حسینی با اشاره به منع شدن خودروهای امدادی از عرضه بنزین در ظرف‌های پلاستیکی، اظهار کرد: خودروهای امدادی به علت نداشتن ایمنی کافی برای حمل بنزین و همچنین احتمال آتش سوزی در این خودروها از این کار منع شده‌اند البته که در کشورهای دیگر این کار انجام می‌شود و امکانات لازم در اختیار این خودروها قرار می‌گیرد.
 
رئیس انجمن صنفی شرکت‌های امداد خودرویی کشور، افزود: بنزین برای خودروهای امدادی که دائما در جاده و خیابان‌ها در حال تردد هستند ارزش فراوانی دارد لذا هزینه استهلاک این خودروها بسیار بالا بوده است.
 
وی در ارتباط با فروش بنزین توسط خودروهای امدادی با حدود 4 برابر قیمت جایگاه‌های عرضه سوخت گفت: عرضه بنزین توسط خودروهای امدادی الزامی نبوده همچنین نرخ عرضه بنزین تعریف شده نیست و بسته به عرضه و تقاضا تعیین می‌شود.
 
حسینی خاطرنشان کرد: این رقم با توجه به وقت و هزینه‌ای که امدادگران صرف تهیه بنزین می‌کنند طبیعی بوده و رقمی جز این با توجه به استهلاک ارزشی ندارد.
 
رئیس انجمن صنفی شرکت‌های امداد خودرویی کشور، تصریح کرد: زمانی که خودروهای امداد وقت و خطر حمل برای تهیه بنزین را به جان می‌خرند طبیعی است که آن را به چند برابر قیمت عرضه کنند.