مجموعه دیگری همچون باغ کتاب در کشور نداریم

اسماعیل دوستی در سیصد و پنجاه و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران که امروز در باغ کتاب برگزار شد، افزود: شاید این روزها از مجموعه شهرداری و شخص قالیباف خیلی‌ها با احتیاط تشکر می‌کنند ولی بنده شفاف و روشن از زحماتی که در این مدت شهردار تهران و همکارانش کشیدند تشکر می‌کنم.

وی افزود: شهردار تهران باید به خود ببالد و از خدایش متشکر باشد که توفیق داشته است اقدامات بزرگی را در شهر تهران رقم بزند.

دوستی افزود: این جلسه با پیشنهاد بنده در باغ کتاب برگزار شده است و بعضی از دوستان خصوصی حرف‌هایی می‌زنند که پروژه باغ کتاب شفاف نیست و هنگامی که توضیحاتی ارائه می‌شد متوجه نمی‌شدند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت:‌روزی که در افتتاح این مجموعه حضور پیدا کردم شکل ساختمان را که دیدم متوجه شدم در اینجا زحمت‌های بسیاری کشیده شده است و پتانسیل فرهنگی قوی ایجاد کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در تپه‌های عباس‌آباد اقدامات بزرگی صورت گرفته است،‌گفت: بهتر بود دوستان در مجموعه باغ کتاب حضور پیدا می‌کردند، گزارش‌های مختلفی را می‌گرفتند و اگر ایرادی وجود داشت مطرح می‌کردند البته درخواست بنده این است که از این مجموعه بازدید کنند.

دوستی با اشاره به اینکه مجموعه دیگری همچون باغ کتاب در کشور نداریم،‌گفت: اگر این مجموعه در دنیا اول نباشد قطعاً دوم یا سوم است. بنده مجدداً خیلی شفاف از شهردار تهران و همکارانش تشکر می‌کنم.