قالیباف مردم را فدای بازی های سیاسی نکرد/ جناح های سیاسی عملکرد جهادی را سرلوحه کار خویش قرار دهند

شهردار تهران مدیری متخصص، متعهد و پاسخگو است بنحوی که مردم تهران شاهد هستند در 12 سال گذشته هیچگاه شهر و شهروندان فدای سیاسی کاری شهرداری نشده اند. لاله افتخاری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی درباره ادعای برخی از اصلاح طلبان مبنی بر اینکه شهردار تهران برای رسیدن به جایگاه ریاست جمهوری توجهی به شهر تهران نداشته است نکاتی را گفت که می توانید در ادامه بخوانید.

لاله افتخاری با بیان اینکه شهردار تهران مدیری متخصص و متعهد است گفت: شهر تهران در 12 سال گذشته شاهد حضور مدیری متخصص و متعهد بوده که با مدیریت جامع و توجه به نیازمندیهای شهر تهران توانسته پایتخت را به وضعیتی رو به پیشرفت و قابل تامل برساند. بی شک مدیریت شهری از ویژگی ها و پیچیدگی هایی برخوردار است که هرکسی قادر به ساماندهی آن نیست. شهرداری به عنوان یک مرکز خدمات‌رسانی و عمرانی کارنامه قابل قبولی از خود به جا گذاشته است چراکه فاصله بین جنوب تا شمال شهر تهران به اندازه ای کوتاه شده که در کمترین زمان می توان از شمال به جنوب رسید. 

وی با اشاره به اینکه دکتر قالیباف مدیری پاسخگو است عنوان کرد: زیباسازی شهر تهران، احداث و ساخت بوستان ها و خدمات عمرانی، کاهش آلودگی هوا و خدمات فرهنگی شهری تهران و حتی فعالیتهایی که در حوزه قرآنی و ایثارگری انجام شده نشان از پاسخگو بودن دکتر قالیباف در قبال شهر تهران و عدم توجه ایشان به سیاسی کاری و جناح بازی بوده است. یک مدیر پاسخگو مدیری است که با توجه به ظرفیت ها نیازهای شهر را برآورده کند که این مساله در توسعه حمل ونقل تهران، ساخت فرهنگسراها و توجه به خواسته های فرهنگی خانواده ها وشهروندان خود را نشان داده است.

افتخاری با اشاره به اینکه دکتر قالیباف ارائه خدمات به مردم را قربانی سیاسی بازی نکرد تصریح نمود: اینکه میهمانان خارجی با وارد شدن به تهران از خدمات توسعه ای وزیبایی های شهر تهران شگفت زده می شوند نشان می دهد شهردار تهران در فکر سیاسی بازی و رسیدن به قدرت نبوده بلکه خدمات انجام شده نشان می دهد آقای قالیباف در دوران کاری خود تنها به ارائه خدمات و توسعه فرهنگی، عمرانی و اجتماعی شهر تهران اهتمام داشته است. اینکه رقبا عملکرد شهردار تهران را با تخریب و توطئه زیر سوال می برند نه تنها کارنامه دکتر قالیباف را سیاه نمی کند بلکه به زبان گویایی مردم شهر را به این نکته آگاه می کند که باید منتظر خدمات دهی کسانی باشند که از مدیریت شهری دکتر قالیباف ایرد  می گیرند. مسلما اگر این افراد برنامه های شهرداری تهران را دنبال کنند و اگر برنامه ای برای شهر تهران داشته باشند همه نیروهای جهادی و دکتر قالیباف دوشادوش آنها برای خدمت رسانی به مردم تهران بدون پرداختن به اغراض سیاسی حاضر خواهد شد از این رو به آنها توصیه می شود به جای تهمت پراکنی به فکر برنامه ای مدون برای آینده شهر تهران باشند و خدمات صورت گرفته را دنبال کنند.