آخرین وضعیت بسته‌های فرهنگی توزیع شده بین حجاج

حجت‌الاسلام سیدجواد مظلومی درباره آخرین وضعیت بسته‌های فرهنگی توزیع شده بین حجاج سال 96، گفت:‌ امسال بسته‌های فرهنگی حجاج بر اساس سطح تحصیلات زائران در 4 مقطع ابتدایی، متوسطه، دانشگاهی تا مقطع لیسانس و تحصیلات تکمیلی طراحی شده است. 

وی افزود: بسته‌های فرهنگی حجاج با توجه به جنسیت زائران و همچنین آقایانی که به تنهایی به سفر خانه خدا می‌روند و یا خانم‌ها طراحی شده ضمن اینکه زوج‌هایی که با هم به حج مشرف می‌شوند هم برای پرهیز از دریافت کتاب‌های تکراری و یا لوح‌های فشرده تکراری، بسته جداگانه‌ای تعریف شده است. 

معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری تصریح کرد: 12 بسته پیشنهادی برای حاجیان شیعه و 4 بسته پیشنهادی برای حاجیان اهل تسنن به تناسب مذهب و بر اساس برخی گویش‌های آنها طراحی شده است.

وی با بیان اینکه این 16 بسته فرهنگی پیشنهادی گزینه‌هایی هستند که خود زائران آن را با پرداخت 15 هزار تومان و دریافت بن بسته انتخاب می‌کنند، خاطرنشان کرد: حاجیان می‌توانند سفارش خود را به مدیران کاروان ارائه داده و وی این سفارش‌ها را به انتشارات مشعر تحویل و در نهایت آن بسته پیشنهادی تحویل زائر شود.

حجت‌الاسلام مظلومی گفت: اگر زائری علاقه‌ای به انتخاب این بسته‌های فرهنگی نداشته باشد فهرست بیش از 200 کتاب و حدود 40 لوح فشرده در بروشورهای توزیعی وجود دارد که زائران می‌توانند از آنها استفاده کنند.

وی افزود: زائران می‌توانند با بن تحویلی به انتشارات مشعر مراجعه کرده و مایحتاج خود را به صورت حضور دریافت کنند.

معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در پایان تصریح کرد:‌ در بسته‌های فرهنگی، کتاب‌ها و لوح فشرده تلاش شده هم پاسخگوی معرفی زائران باشیم و هم کوشیده‌ایم تا انواع کتاب‌های مختلف را برای افزایش سطح معلومات زائران در نظر بگیریم.