تور بلغارستان وارنا ، سفری شاد با تفریحاتی خاص !

تور بلغارستان وارنا همیشه جزو تورهای پرطرفدار نزد گردشگران سراسر دنیا بوده است. وارنا به عنوان یک تفریحگاه ساحلی دریایی در بلغارستان شهرت بین المللی دارد. هر ساله چندین هزار نفر از گردشگران داخلی و خارجی تعطیلات خود را با تور وارنا بلغارستان در سواحل زیبای شن های طلایی گلدن سندز می گذرانند. یکی از دلایل محبوبیت وارنا علاوه بر آب و هوای مدیترانه ای ، سواحل رویایی ، امکانات کامل توریستی و قیمت نسبتا ارزان خدمات در این شهر میباشد.

 

1

تور بلغارستان و تور وارنا هنوز هم یکی از مفرح ترین ، ارزانترین و زیباترین سفرهای خارجی برای گردشگران ایرانی به حساب میرود. از زیبایی های طبیعی تا تفریحات ساحلی در سواحل شن های طلایی و اسکی بازی در زمستان همه و همه بلغارستان را به یکی از جذاب ترین و ارزانترین مقاصد گردشگری تبدیل کرده است.

سواحل گلدن سندز (ماسه‌های طلایی) در محدوده‌ای به طول۵کیلومتر دارای بیش از 100 هتل است که خیابان کنار ساحل در آن مهمترین محل تفریحات و تجمع توریست‌هاست . رستوران‌ها، کافه‌ها، مغازه‌ها و ... همگی در اطراف این خیابان و به نوعی نزدیک ساحل هستند که سالیانه حدود 6.5 میلیون توریست رو به خودش جذب میکنند و ایرانیان در رده اول بازدید کنندگان از بلغارستان هستند.

2

 

گلدن سندز ، مروارید های آرمیده در میان انبوهی از تپه های جنگلی و ماسه های سفید و طلایی و آبهای زلال آبی، انعکاسی از بهشت بر روی وسیعترین ساحل شمال وارنا می باشد و استراحتگاهی است مجلل و مفرح برای کودکان و خانواده ها با امکانات فوق العاده ورزشی، تفریحی، چشمه های آب درمانی که بارها جایزه معروف پرچم بین المللی را از محیط زیست دریافت نموده است.

3

حتما شما هم برای تفریح و بازدید از جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر بلغارستان به فکر سفر به این کشور زیبا و تاریخی افتاده اید . حتی اگر نمیتوانید به این کشور سفر کنید به شما پیشنهاد میکنیم برای مشاهده جاذبه های گردشگری بلغارستان و دیدنیهای وارنا روی لینک تور بلغارستان یا تور روسیه کلیک کنید ، شاید این بار شما برنده خوش شانس یک تور خارجی از طرف گروه بین المللی ایران مرکز باشید. توجه داشته باشید این جوایز و تخفیفات فقط شامل حال کسانی میشود که از طریق لینک های بالا وارد وبسایت ایران مرکز شوند.

جالبه که بدونید ظرفیت تورهای روسیه و بلغارستان ما با تخفیف باورنکردنی در حال تکمیل شدنه و بهتره که هر چه زودتر با بازدید از وبسایت ما از طریق لینک های بالا از این تخفیفات بهره مند بشید.

کانال تلگرام ایران مرکز برای مشاهده نام برندگان تورهای خارجی و تخفیف های استثنایی :

https://t.me/iranmarkaz                                                                             @iranmarkaz