سارقان منازل شرق تهران دستگیر شدند

سرهنگ سعید اعلاقلی پور  افزود: ساعت ۲۳ جمعه شب ماموران کلانتری حین گشت زنی در حوالی میدان نخجیر متوجه فریادهای یکی از شهروندان در جریان سرقت خانه وی قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: بلافاصله ماموران کلانتری به محل مراجعه که مشاهده می کنند دو جوان در حال پریدن از دیوار ساختمان مسکونی هستند.

اعلاقلی پور با اشاره به تعقیب و گریز متهمان به صورت پیاده گفت: سارقان که سعی می کردند خود را از دید مأموران مخفی کنند تا اینکه در داخل یکی از خیابان های اطراف محل سرقت در جوی آب مخفی تا بدین ترتیب خود را از دید مأموران انتظامی پنهان کنند که با هوشیاری عوامل کلانتری متهمان شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: شاکی در توضیح ماجرا بعد از مراجعه به کلانتری گفت که وقتی از واحد خود خارج شدم و چراغ را روشن کردم دیدم ۳ نفر در حال تخریب درب ورودی طبقه ۲ هستند که با سر و صدای بنده و اعضای خانواده با پریدن از دیوار متواری شدند و پسرم نیز به دنبال آنها دوید. و سپس متوجه شدیم که سارقان توسط پلیس دستگیر شدند.

رئیس کلانتری ۱۳۷ گلبرگ، خاطر نشان کرد: سارقان که تحت تعقیب پایگاه ۲ پلیس آگاهی پایتخت بودند، ضمن اعتراف به سرقت از خانه شاکی برای انجام تحقیقات بیشتر تحویل پایگاه ۴ پلیس آگاهی تهران بزرگ شدند.