آخرین وضعیت پروژه بزرگراه شهید شوشتری
علیرضا جاوید گفت: کار ساخت تونل شهدای غزه رو به اتمام است و مقرر شده در نیمه نخست مرداد ماه شاهد بهره برداری از این تونل باشیم.

وی افزود: این تونل در شرایط ایده آل و با امنیت بالا احداث شده و از نظر شرایط فنی، وضعیت مطلوبی دارد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در خصوص آخرین وضعیت پروژه شهید حکیم اظهارکرد: مقرر شده در نیمه اول مرداد ماه، ۵۰ کیلومتر از منتهی الیه شرق تهران تا منتهی الیه غرب تهران بزرگراه شهید حکیم و رسالت به هم پیوسته و هماهنگ به شهروندان خدمات ارائه خواهند داد.

جاوید با اشاره به روند بهره برداری از پروژه‌های شهری تصریح کرد: با وجود محدودیت منابع، توانسته ایم در بهره برداری از پروژه‌های شهری عملکرد قابل قبولی داشته باشیم و این کمبود اعتبارات تاثیری در برنامه‌های پیش روی مدیریت شهری نداشته است.

وی در خصوص آخرین وضعیت پروژه بزرگراه شهید شوشتری خاطرنشان کرد: به دلیل عبور این بزرگراه از محدوده جنگل سرخه حصار، دغدغه‌هایی در رابطه با حفظ درختان جنگل سرخه حصار مطرح است و به همین خاطر نیز بیش از ۲ سال است که موفق به اخذ مجوز‌های سازمان محیط زیست برای تکمیل پروژه شهید شوشتری نشده ایم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به ترافیک بزرگراه بسیج و افسریه اذعان کرد: در صورتی که بزرگراه شهید شوشتری به طور کامل به بهره برداری برسد تا حدود زیادی از ترافیک موجود در بزرگراه بسیج و محدوده افسریه کاسته خواهد شد و امیدوار هستیم این پروژه عملیاتی شود.