تاخیر در پرواز نجف تهران

شاهرخ نوشابادی مدیر کل روابط عمومی شرکت هواپیمایی ایران، در خصوص تاخیر 10 ساعته پرواز نجف به تهران گفت: این پرواز قرار بود تا از نجف به مقصد مشهد برود که به علت بروز نقص فنی در طول پرواز مجبور به فرود در فرودگاه امام خمینی تهران شد.

وی در ادامه تصریح کرد: این هواپیما ملزم به تعویض قطعه آسیب دیده بود تا برای ادامه پرواز آماده شود به همین سبب باید کادر پرواز تغییر و خود هواپیما آماده میشد که این فرآیند سبب تاخیر در بقیه ی پروازهای این هواپیما شد.

مدیر کل روابط عمومی شرکت هواپیمایی ایران ایر در ادامه اظهار کرد: به همین دلیل این پرواز ساعت 5:30 دقیقه صبح امروز این هواپیما مسافران پرواز نجف – مشهد را از تهران به مقصد مشهد برده است و در ادامه آن مسافران پرواز مشهد – نجف را به مقصد رسانده و در آخر هم مسافران پرواز بعدی یعنی نجف – تهران را به مقصد رسانده است.

شاهرخ نوشابادی افزود: علل تاخیر در این پرواز تعویض قطعه آسیب دیده و تغییر کادر پروازی بوده که البته بنده به شخصه از صبروحوصله مسافران این پرواز کمال تشکر را دارم که البته هدف اصلی حفظ جان مسافران است.

وی همچنین تشریح کرد: صورت جلسه ای توسط مدیر فرودگاهی به علت تاخیر پیش آمده در پرواز از شکایات مسافرین تنظیم شده و توسط مراجع ذیصلاح مورد بررسی قرار خواهد گرفت.