مولاوردی از معاونت زنان می رود

 شهین دخت مولاوردی در نود و یکمین جلسه شورای اجتماعی کشور درجمع خبرنگاران گفت: برنامه ملی کاهش طلاق یکی ازموضوعات مهم شورای اجتماعی کشور به حساب می‌آید که درجلسات گذشته این شورا نیز به این موضوع پرداخته شده است.


وی افزود: دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برنامه ملی کاهش طلاق را پیگیری کرده و موضوعات از سوی این دبیرخانه به اطلاع اعضای شورای عالی اجتماعی رسانده می‌شود.


معاون امورزنان و خانواده ریاست جمهوری با تأکید براهمیت مقوله اعتیاد و کاهش اعتیاد در سراسر کشور تصریح کرد: موضوع اعتیاد از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر پیگیری شده و در رابطه با کاهش و کنترل اعتیاد این ستاد پیگیری‌های لازم را دارد.


مولاوردی در رابطه با آخرین وضعیت برنامه جامع بازآفرینی و سکونتگاه‌های غیر رسمی خاطر نشان کرد: یکی از مباحث مورد توجه اعضای حاضر در شورای اجتماعی بحث بازآفرینی سکونت‌گاه‌های غیر رسمی است واعضا توجه ویژه‌ای به این موضوع دارند.


معاون امورزنان و خانواده ریاست جمهوری در پاسخ به این پرسش که آیا در کابینه دولت دوازدهم حضورخواهید داشت یا خیر؟ گفت: تاکنون برای قبول یک سمت در دولت دوازدهم صحبت‌هایی با من شده، اما دیگر در سمت معاونت امور زنان و خانواده حضور نخواهم داشت.

وی تاکید کرد: باید تا زمان اعلام رسمی کابینه از سوی ریاست جمهوری منتظر بمانیم، اما قطعاً من در دولت خواهم ماند.