آیا قاتل آتنا خودکشی کرده است؟

ناصر عتباتی  اظهار داشت: اخباری که دقایقی پیش در ارتباط با خودکشی نافرجام قاتل آتنا که در فضاهای مجازی منتشر شد به شدت تکذیب می‌شود و در این زمینه با عاملان انتشار اکاذیب در فضای مجازی برخورد جدی و قاطعانه انجام خواهد شد.

وی افزود: طبق اخبار کذب و دروغ منتشر شده در فضاهای مجازی قاتل آتنا در بازداشتگاه قصد بر این داشته که خود را خفه کند اما مامور اداره آگاهی اردبیل متوجه اقدام به خودکشی او شده و جلوی این کار را گرفته است در حالی که هم‌اکنون قاتل آتنا در زندان اردبیل به سر می‌برد و منتظر محاکمه و اجرای حکم است.

دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل گفت: انتظار ما از عموم مردم است که اخبار را از رسانه‌های موثق پیگیر باشند و از انتشار اخبار کذب در فضاهای مجازی به جد خودداری کنند؛ چرا که در حال حاضر تشویش اذهان عمومی بدترین کاری است که در ارتباط با تکمیل پرونده قتل آتنا انجام داده می‌شود.

عتباتی بیان کرد: تمام تلاش ما اجرای حکم علنی اعدام قاتل آتنا است تا بتوانیم از این طریق آرامش از دست رفته خانواده آتنا و مردم لایتمدار استان اردبیل و به ویژه مردم شهرستان پارس‌آباد را تا حدی به آنان برگردانیم و شاهد اجرای عدالت در حق قاتل باشیم.