خبرگزاری دانشجو: منوچهر ساکی نژاد گفت: دستگاه افزایش دهنده IQ با صرف کمترین زمان ممکن و در اوج سادگی، اصول یادگیری و مرور بیان شده توسط دانشمندان یادگیری را به طور لذت بخش اجرا می کند.

وی افزود: تنها با پنج مرتبه مرور صحیح یک مطلب توسط این دستگاه، آن مطلب برای همیشه از حافظه کوتاه مدت کاربر به حافظه بلند مدت وی منتقل شده و با عبور موفقیت آمیز از مرز خطرناک فراموشی، از فراموش شدن مطالب در آینده جلوگیری به عمل می آید.

این مخترع جوان بسیجی با بیان اینکه این دستگاه در حال ثبت به عنوان یک اختراع جهانی در کشور آمریکا است، اظهار داشت: این دستگاه که برای اولین بار در جهان اختراع شده، از اوایل دی ماه سال جاری وارد بازار کشورمان خواهد شد.

ساکی نژاد ادامه داد: عملکرد این دستگاه به این صورت است که کاربر مطلبی را که می خواهد بیاموزد، درون دستگاه قرار داده و دستگاه ضمن اجرای اصول یادگیری و در فاصله های زمانی کارشناسی شده خاص، مطالب را به طور اتوماتیک جهت مرور در اختیار کاربر قرار می دهد.

وی در پایان با بیان اینکه جوانان با اعتماد به نفس و خودباوری می توانند وسایلی را که مورد نیاز کشور باشد اختراع کنند، تصریح کرد: البته مسئولان هم باید سرمایه گذاری بیشتری بر روی جوانان داشته باشند؛ چرا که هر مقدار سرمایه گذاری، با چندین برابر سوددهی در سطح ملی همراه خواهد بود.

لازم به ذكر است، چهارمین جشنواره تجلیل از نخبگان بسیجی استان اصفهان اول آذر ماه در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.