به گزارش فارس،در جریان چهارمین دور از سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت، حدود ۲۰ نفر از شهروندان اسلامشهری با شخص رئیس جمهوری گفتوگو کرده و مشکلات خود را با دکتر احمدینژاد در میان گذاشتند.
غلامحسین آرام فرماندار اسلامشهر نیز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: در مجموع حدود ۶ هزار نفر از شهروندان اسلامشهری امروز با رئیس جمهور، وزرا، معاونین وزرا و مدیران کل وزارتخانه‌های مختلف دیدار چهره به چهره داشتند.
وی تصریح کرد: ‌ در این ملاقات‌ها مردم از مشکلات خود گفته و مسئولان دستورهای لازم برای رفع این مشکلات را صادر کردند.

* تقدیر از حضور گسترده مردم اسلامشهر در مراسم استقبال از رئیس جمهور
آرام در بخش دیگری از سخنان خود حضور مردم اسلامشهر در مراسم استقبال و همچنین سخنرانی رئیس جمهور‌ را باشکوه توصیف کرد و گفت: این حضور گسترده نشان‌دهنده علاقه مردم به خدمتگزاران اسلام و انقلاب است.
وی تاکید کرد: ‌ این علاقه و ایستادگی مردم وظیفه مسئولان را برای خدمت‌رسانی بهتر به آنها بیشتر کرده و از این پس مدیران شهرستان اسلامشهر باید تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم صبور و ولایت‌مدار این شهرستان انجام دهند.
فرماندار اسلامشهر در پایان اعلام کرد: تصمیمهای بسیار خوبی برای تسریع در توسعه و آبادانی اسلامشهر امروز اتخاذ شده است که این موارد در جلسه روز یکشنبه هیئت دولت برای اختصاص بودجه لازم مطرح میشود.