تخفیفی ویژه خبرنگاران!

خسروانیان گفت: خبرنگاران متقاضی شرکت در این دوره تخصصی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال تلگرامی پویش سواد رسانه‌ای ایران به نشانی  @MLiteracy مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در این دوره اقدام کنند.

قائم مقام انجمن سواد رسانه‌ای ایران تاکید کرد: بدون شک برای ارتقای سواد رسانه‌ای جامعه، خبرنگاران در صف مقدم آموزش این علم قرار دارند چرا که هدایت‌گر افکار عمومی جامعه محسوب می‌شوند و می‌توانند در ارتقای سواد رسانه‌ای آنان موثر باشند.

خسروانیان بیان کرد: بی‌تردید بیان، کنکاش، بررسی و تحلیل صواب همراه با ممارست و پیگیری وقایع رخ داده در کشور و بیان انتقادها و انتشار پیشنهادهای سازنده از سوی خبرنگاران نقش کلیدی و ارزنده در پیشبرد اهداف انجمن سواد رسانه‌ای ایران برای ارتقای سطح سواد رسانه‌ای مردم دارد.

قائم مقام انجمن سواد رسانه‌ای ایران گفت: یادگیری سواد رسانه‌ای امرى اجتناب ‌ناپذیر اســت و دانش و مهارت شــکاف میان نسل‌ها را پر می‌‌کند و مدرسان و کارشناسان سواد رسانه‌ای با اتکا به تفکرات و مهارت هاى انتقادى در استفاده از رسانه‌‌ها می‌توانند زبان، فرهنگ، مشغله‌های ذهنى و نگرانی‌های نسل جوان را به‌خوبی هدایت کنند.

خسروانیان با اشاره به برنامه‌های انجمن سواد رسانه‌ای ایران برای ارتقای سواد رسانه‌ای خبرنگاران یادآور شد: در حال رایزنی با آموزشکده اروپایی روش‌شناسی و آینده‌پژوهی راهبردی پاریس هستیم تا با همکاری این آموزشکده دوره تخصصی سواد رسانه‌ای را در سطح کشورهای منطقه ویژه دست اندرکاران رسانه برگزار کنیم.