همه به عملگرایی دکتر قالیباف ایمان دارند

گروه اجتماعی- رضا تقی پور، عضو شورای چهارم شهر تهران در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز، با بیان اینکه اظهارنظر آقای محسن هاشمی مبنی بر عملگرایی دکتر قالیباف به دلیل سابقه مدیریتی ایشان در مساله حمل ونقل است گفت: با توجه به اینکه آقای محسن هاشمی از مدیران شهری بوده اند و سابقه مدیریت دارند با عمق کار و وسعت کار در کلانشهری چون تهران آشنا هستند بنابراین اظهارنظر ایشان درخصوص عملگرابودن دکتر قالیباف و اینکه مدیر پشت میز نشینی نیست، برخواسته از تجارب کاری ایشان است.

وی با انتقاد از دیدگاه هایی که عملکرد شهرداری تهران را زیر سوال برده است خاطرنشان کرد: هرچند آقای محسن هاشمی به عملگرایی و مدیریت میدانی آقای دکتر قالیباف اشاره کرده است که ادعای بسیار صحیح و منصفانه ای از زحمات ایشان طی دوازده سال گذشته است اما متاسفانه امروز حرفهایی از اصلاح طلبان منتخب شنیده می شود که نه کارشناسی است و نه دغدغه کار برای مردم دارد. امروز برهمه روشن است که تهران سال 96 با تهران سال 84 بسیار متفاوت است و پیشرفت ها و توسعه یافتگی پایتخت به هیچ وجه جای انکار ندارد. فعالیتهای عمرانی اعم از ساخت و توسعه مترو که بار عظیمی از حمل ونقل شهر تهران را حل کرده در کنار سایر موضوعاتی چون فضای سبز و مسائل فرهنگی همه وهمه نشان از عملگرایی شهردار و توجه وی به انجام همه آنها به بهترین شکل بوده است.

وی درخصوص رفتارهای شائبه برانگیز و غیرمنصفانه اصلاح طلبان و منتخبان شورای پنجم درخصوص عملکرد مدیریت شهری با طرح دو فرضیه گفت: اینکه عده ای شعار سیاسی می‌دهند را در دو حالت می توان مورد بررسی قرار داد. یعنی تمامی اظهارنظرها و تهمت ها و حرفهای گفته شده در ماه های اخیر از طرف اصلاح طلبان از دو حالت نمی تواند خارج شود. یا اینکه آنها از برخورد ضعیف آینده خود در شهر واهمه دارند یعنی با توجه به این واهمه که نکند موفقیت ها و پیشرفت های شهر تهران در دوره آنها کمتر و با عدم جدیت دنبال شود نگران هستند در حال حاضر درصدد هستند با زمینه سازی های لازم به نوعی به مردم تلقین کنند که اتفاقی درشهر تهران نیفتاده و شهرداری طی دوازده سال گذشته دستاوردی نداشته است. به هر حال کارنامه مدیریت شهری برای همه روشن است و پیش روی مردم شهر قرار دارد. هر چند شهر تهران همچنان مشکلاتی دارد که باید با عزم ملی و کمک همه نهادها از جمله مجلس و دولت حل شود. به هر حال مجموعه عملکرد شهردار تهران در خدمات عمرانی، شهری، حمل ونقل و فرهنگی بسیار برجسته و غیر قابل انکار است و  اظهار نظر محسن هاشمی در خصوص عملگرایی دکتر قالیباف دقیق،کارشناسی ومدیریتی است.