راز قتل خانم 50 ساله برملا شد

 سرهنگ «حسین بیات مختاری» گفت: ماموران انتظامی در مراجعه به محل مشاهده می‌کنند، خانمی ۵۰ ساله راننده خودرو ال نود نوک مدادی بر اثر اصابت گلوله فوت و دختر ۲۱ ساله وی نیز مجروح که توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: همزمان با تایید موضوع تیراندازی و قتل، بدلیل حساسیت موضوع طرح مهار اجرا و سرهنگ کارآگاه بیات مختاری شخصا در محل حاضر و هدایت عملیات را با صدور دستور اجرای طرح مهار و حضور تیم‌هایی از تشخیص هویت، کارآگاهان دایره عملیات جنایی جهت بررسی دقیق حادثه به دست می‌گیرد.

سرهنگ بیات مختاری افزود: در ادامه اقدامات قانونی، صحنه جرم حفظ و طی تماس تلفنی فرمانده انتظامی شهرستان، حجت الاسلام اکبری مقدم دادستان شهرستان، بازپرس ویژه قتل و پزشکی قانونی نیز در محل حاضر و دستورات لازم جهت شناسایی و دستگیری متهمان را صادر کردند.

وی گفت:کارگاهان در تحقیقات اولیه پلیسی متوجه شدند مادری به اتفاق دختر ۲۱ ساله و پسر حدودا ۱۲ ساله اش پس از شرکت در یک مراسم عروسی و خرید دارو از یکی از داروخانه‌های سطح شهرستان به سمت منزل درحرکت بوده اند که ناگهان دو نفر با سر و صورت پوشیده با یکدستگاه موتورسیکلت که از قبل آنان را تعقیب می‌کردند بوسیله یک قبضه اسلحه شکاری دو لول تیراندازی و پس از کشتن راننده و مجروح کردن دختر وی بلافاصله از محل متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور افزود: با استفاده از سرنخ‌های موجود و ردزنی‌های گسترده ساعت حدودا نه صبح یکی از متهمان اصلی که با خودرو پراید در ۴۰ کیلومتری جاده نیشابور به مشهد حوالی روستای عصمت آباد را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ بیات مختاری گفت:متهم ۲۹ ساله که از سرعت عمل کارآگاهان غافلگیرشده بود در مواجهه با ادله و مستندات پلیس ضمن قبول بزه انتسابی در اعترافات خود پرده از را جنایت برداشت.

وی با اشاره به اظهارات متهم در بازجویی‌ها گفت: متهم داماد سابق مقتوله بوده که بدلیل اختلافات قبلی با همدستی دو تن از دوستانش که یکی از آنان وظیفه تعقیب و اطلاع به متهم را داشت و یک نفر دیگر که راکب موتورسیکلت بود با اسلحه شکاری به سمت خودرو و آنان تیراندازی و از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاطرنشان کرد: به دنبال این اعترافات دیگر همدستان ۲۷ و ۲۶ ساله وی در عملیات‌های جداگانه دیگری در خیابان ابراهیم ادهم دستگیر و آلت قتاله نیز از مخفیگاه آنان کشف و ضبط شد.

سرهنگ بیات مختاری با تقدیر از همکاری خوب شهروندان و حضور و پیگیری دستگاه قضائی خاطر نشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.