همه باید قدردان نیروهای مرزبان باشیم

سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم بازدید از نمایشگاه دستاوردها و تجهیزات مرزبانی که امروز(دوشنبه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حفظ و برقراری امنیت مرزها از مهم ترین کارها در کشور است و نیروهای ما روز به روز با امکانات بیشتر در مرزها این کار را انجام می دهند.

وی افزود: امروز مجموعه تجهیزاتی که توسط نیروی انتظامی و صنایع دفاعی کشور تولید و در پادگان‌های مرزی توزیع و در کشف و انهدام متجاوزان به کشور استفاده می‌شود، در قالب نمایشگاهی به نمایش در آمده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: به نمایش در آوردن تجهیزات نظامی به معنی غلبه آن‌ها بر نیروی انسانی نیست، چراکه این نیروهای انسانی هستند که نقش اصلی را ایفا می‌کنند.

سرلشگر باقری گفت: هنگامی که مردم در خانه‌ و در کنار خانواده‌های خود در شهرها در آرامش هستند، نیروهای خدوم مرزبانی در مناطق دور و بد آب و هوا و در شرایط بد مرزی از مرزها نگهداری می‌کنند و شهدای بزرگی را تقدیم کشور کرده اند.

وی افزود: در تمام بازدیدهایی که از مرزها انجام شده است، مشاهده کردم که نیروهای مرزبان با روحیه بالا خدمت می کنند که همه باید قدردان آن‌ها باشیم.