هیچ شهرداری همانند قالیباف به حوزه فرهنگی توجه نکرده است

علی مرادخانی در آیین تجلیل از خدمات فرهنگی و هنری محمد باقر قالیباف شهردار سابق تهران که به همت خانه هنرمندان ایران در تالار ایوان شمس برگزار شد، اظهار کرد: آقای قالیباف مردی است که توجه ویژه‌ای را به موضوعاتی که کمتر کسی به آن توجه داشت عنایت کرد. 

وی تصریح کرد: بخش هنری در بسیاری از موارد با سال‌های گذشته فرق کرده است و یک امنیت برای حوزه فرهنگی شهر به وجود آمده است که شهردار سابق تهران در این زمینه اقدامات لازم را انجام داده است. 

مرادخانی افزود: زمانی که شاید خیلی‌ها اهالی هنر را تحویل نمی‌گرفتند تنها کسی که به آنها اهمیت می‌داد شخص دکتر قالیباف بود.

معاون هنری وزیر ارشاد بیان کرد: کارهایی که دکتر قالیباف طی این سالها انجام داده‌اند در هیچ زمانی صورت نگرفته است و زحمات زیادی در حوزه هنری و فرهنگی کشیده‌اند.

وی با بیان این جمله که قالیباف شهردار موفقی بوده است، گفت: ما در سال‌های گذشته نیز شهرداران زیادی دیده‌ایم اما هیچ یک نتوانستند خدماتی همانند دکتر قالیباف ارائه کنند.

مرادخانی به راه‌اندازی موزه موسیقی به عنوان یکی از اقدامات انجام شده در حوزه فرهنگی در دوره قالیباف اشاره کرد و گفت: مهمانان خارجی و سفرای زیادی به این مجموعه مراجعه کرده‌اند و این مجموعه افتخاری برای کشور محسوب می‌شود چرا که آرشیو حوزه موسیقی در این مجموعه جمع‌آوری شده است.

معاون هنری وزیر ارشاد افزود: قطعا در آینده بیشتر و بیشتر زحمات و کارهایی که قالیباف کرده است، به چشم خواهد خورد و مشخص می‌شود که چه کسی در حوزه فرهنگی موثر بوده است.