چگونه از جرایم مالیات بر ارزش افزوده خلاص شویم ؟

با اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده طی سالهای اخیر و گسترش مشمولان آن دیگر شرکت تولیدی ، شرکت بازرگانی ، کارگاه صنعتی و حتی فروشگاه ای را پیدا نمی کنید که با مالیات بر ارزش افزوده درگیر نباشد.

از طرفی عدم محاسبه درست و پرداخت به موقع مالیات بر ارزش افزوده جرایم مالیات بدنبال خود دارد که در این اقتصاد رکودی بنگاه اقتصادی و کسب و کارهای کوچک را با مشکلات بزرگی در گیر می کند.

ممیز های مالیاتی بعد یک یا دوسال برای حساب و کتاب سراغتان می آیند. آن روز است که به رقم اصلی مالیات بر ارزش افزوده که بیش از تصورات شماست، انواع و اقسام جرایم مالیات اضافه می شود و شما هاج و واج به صفرهای آن خیره می شوید!

جرایم مالیات

اما برای اینکه چنین روزی و چنین مبالغی را هرگز نبینید ما پیشنهاد ویژه ای داریم. ما به شما پیشنهاد می کنیم که سراغ یک موسسه خدمات مالی و حسابداری خبره و قابل اعتماد بروید و کلیه امور مالی و حسابداری ، امور مالیاتی و خدمات حسابسی خود را به این موسسه بسپارید.

ما به شما موسسه خدمات مالی و حسابداری محاسبان تلاشگر خبره را معرفی می کنیم. این شرکت خدمات مالی و حسابداری با کادری مجرب ، معتمد و متخصص با ارائه تضمین های لازم به شما اطمینان می دهد که امور مالیاتی شما بدرستی صورت پذیرد.

آدرس موسسه خدمات مالی و شرکت حسابداری محاسبان تلاشگر خبره :

تهران خیابان شریعتی، سه راه طالقانی پلاک ۱۴۴ واحد ۲

اطلاعات تماس :

۷۷۶۴۸۷۳۱-۲

آدرس سایت : http://mohasebankhebreh.com/