تخفیف ویژه در پانزدهمین نمایشگاه عطر سیب

مهدی قربانی با بیان اینکه بیش از 400 فعال اقتصادی از طریق سامانه ثبت نام فهرست اقلام و محصولات خود را اعلام کردند توضیح داد: با بررسی های کارشناسی صورت گرفته و با لحاظ محدودیت فضا و همچنین نتایج نیاز سنجی های به عمل آمده از استفاد کنندگان محصولات و بازدیدکنندگان نمایشگاه چهاردهم، تعداد ١١٠ صنف برای ارایه خدمات و کالا مجوز حضور در نمایشگاه را پیدا کردند.

مدیراجرایی پانزدهمین نمایشگاه فرهنگی عطر سیب بیان کرد: در پانزدهمین نمایشگاه عطر سیب در 252 غرفه بیش از پنج هزار قلم کالا برای بازدیدکنندگان عرضه می شود.

وی با اشاره به فعالیت موسسات دینی و فرهنگی در نمایشگاه پانزدهم گفت: یک سوله کامل به عرضه محصولات فرهنگی و هنری اختصاص یافته و اجرای موسیقی ها و نمایش های آیینی میدانی، ارائه کتب مذهبی و عاشورایی، معرفی فعالیت ها و دستاوردهای هیئات مذهبی شهر تهران و اجرای برنامه های مذهبی به همت رادیو نمایشگاه صورت می گیرد.

مدیراجرایی پانزدهمین نمایشگاه فرهنگی عطر سیب گفت: این نمایشگاه با هدف تجهیز مساجد، حسینیه ها و هیئت های مستمر، موردی ، دانش آموزی و دانشجویی شهر تهران و همچنین ارایه خدمات و تامین مایحتاج نذورات عموم شهروندان با کیفیت بالا و با قیمت حداقل ٢٠ تا 40درصد زیر نرخ عمده بازار، برگزار می شود.