ترافیک در اکثر معابر شهر تهران سنگین است

سرهنگ رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی شهر تهران همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت:با توجه به شروع و افزایش سفرهای تحصیلی شاهد ترافیک سنگینی در اکثر معابر شهر تهران هستیم.

وی افزود:در حال حاضر مسیر غرب به شرق بزرگراه همت از محدوده پل دهکده تا پل یادگار امام و در ادامه از محدودی شیخ فضل الله تا ورودی خیابان گاندی ترافیک متراکم است و مسیر غرب به شرق بزرگراه حکیم از محدوده پل شهید ستاری تا چمران هم ترافیک پر حجم است .

سرهنگ رازقی ادامه داد: آزاد راه آزادگان در مسیر غرب به شرق تا ورودی بزرگراه باکری، بزرگراه شیخ فضل الله از قبل پل جناح تا ورودی جلال آل احمد و بزرگراه یادگار امام در مسیر جنوب به شمال از خیابان صالحی به سمت شمال ،چمران در مسیر جنوب به شمال از مسیر پل نصر تا همت ،نواب از مسیر جنوب به شمال از روی پل شهید چراغی تا تونل توحید، بزرگراه امام علی از قبل از خیابان خاوران شاهد ترافیک متراکم هستیم.

وی افزود: دربزرگراه بسیج در هر دو مسیر حدفاصل قصرفیروزه تا پل بسیج ،اتوبان بابایی در هر دو مسیر، شرق به غرب از خیابان هنگام به سمت غرب ترافیک متراکم است.

 رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در بلوار ارتش حد فاصل میدان ارتش مسیر غرب به شرق و بزرگراه شهید زین الدین از محدوده قبل ورودی به پل امام علی تا پاسداران ترافیک پر حجم است .

سرهنگ رازقی گفت: در معابر و خیابان های داخلی مانند خیابان آزادی ،خیابان کارگر،خیابان ولیصر و خیابان شریعتی نسبت به روزهای گذشته شاهد سنگینی بار ترافیک هستیم.