پلیس راهور آماده ارائه خدمات به زائران در مرزها

سرهنگ نادر رحمانی در خصوص وضعیت ترافیکی جاده‌های مرزی گفت: در محورهای مواصلاتی که به مرزهای غربی کشور ختم می‌شوند مشکل ترافیکی وجود ندارد و تردد زائران به سهولت انجام می‌شود.

وی افزود: با توجه به اتمام مراسم عاشورای حسینی حجم قابل توجهی از زائران در مرزهای مهران، شلمچه، چزابه و محورهای مواصلاتی ایلام و خوزستان  در حال تردد و ورود به کشور هستند. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا خاطرنشان کرد: با اقدامات صورت گرفته، تمام خدمات لازم جهت تردد زائران فراهم شده و به منظور جابجایی ایمن و سهولت در ترددها در مسیرهای منتهی به شهرهای مرزی تردد تمامی وسایل نقلیه کنترل می‌شود. 

رحمانی اظهار کرد: به رانندگان تمامی خودروها اعم از اتوبوس‌ها و سایر وسایل نقلیه توصیه می‌شود به منظور کاهش تصادفات ناشی از خواب‌آلودگی و خستگی، در صورت لزوم اقدام به استراحت کرده و از رانندگی بپرهیزند.

وی در پایان عنوان کرد: پلیس راهور ناجا به منظور خدمات‌رسانی به زائران سیدالشهداء در مسیرهای مواصلاتی به مرزهای کشور مستقر شده و آماده خدمات‌رسانی و پذیرایی از زائران است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تاکید کرد: تاکنون اخباری حاکی از تصادفات و مشکل تردد در این مسیرها گزارش نشده است.