ضرورت آمادگی بیشتر عوامل امدادی اعزامی به راهپیمایی اربعین حسینی

 احمد سلطانی - معاون برنامه ریزی و آموزش‌های تخصصی سازمان امداد و نجات اظهار کرد: با توجه به ضرورت آمادگی بیشتر عوامل امدادی اعزامی به راهپیمایی اربعین حسینی، امسال نیز همچون سال گذشته دوره بازآموزی ویژه مباحث و سرفصل‌های مبتنی بر مشکلات زائرین اربعین حسینی در سازمان برنامه ریزی و در قالب یک برنامه نیمه حضوری به طور همزمان طی دو روز، 25 و 26 مهر برگزار شد.

سلطانی با اشاره به برنامه ریزی 24 ساعته برای آموزش‌های ارائه شده افزود: پس از مشخص شدن عواملی که امکان اعزام آنها به مرزها و نیز کشور عراق وجود داشت و نیز سایر افرادی که اعزام می‌شوند، شرایط شرکت در این دوره اعلام شد.

وی افزود: طبق دستورالعمل فراگیران با مراجعه به سایت سازمان و دانلود مطالب آموزشی نسبت به مطالعه مفاد مورد نظر در سه هفته گذشته اقدام کرده و آزمون مطالب تئوریک در ساعت 8 صبح روز گذشته بطور همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

معاون برنامه ریزی و آموزش‌های تخصصی سازمان امداد و نجات تصریح کرد: شرکت کنندگان با حضور در کارگاه‌های آموزشی آموخته‌های خود را به مدت 16 ساعت تمرین کردند و مقرر شد صرفاً افرادی که در دوره مذکور موفق به قبولی در آزمون نهایی شوند، در لیست اعزام به مراسم بزرگ اربعین حسینی قرار گیرند.