به گزارش افکار به نقل از ايسنا، با تماس زن جواني با مركز فوريتهاي پليسي ۱۱۰ پروندهاي تحت عنوان قتل خانوادگي پيش روي كارآگاهان قرار گرفت.زن جواني در تماسي كه با ماموران نيروي انتظامي داشت ادعا كرد كه مادرش توسط برادرش به قتل رسيده است.

ماموران نیروی انتظامی، با حضوردرمحل حادثه واقع درخیابان دیباجی، با پیکر خون‌آلود زن جوانی مواجهه شدند که از ناحیه گلو و سینه به شدت مجروح شده بود.

زن جوان درحالی که قادر به صحبت نبود، به مأموران گفت که مادرش توسط برادرش به نام «مسعود» به قتل رسیده و مسعود جنازه وی را در زیرزمین خانه پنهان کرده است.

مأموران کلانتری با حضور درزیرزمین منزل، جنازه زنی حدودا ۴۵ ساله را در حالی که در داخل پتو پیچیده و با طناب و چسب بسته‌بندی شده بود، کشف کردند.

تلاش ماموران برای یافتن سرنخی از محل اختفای «مسعود» آغاز شد تا اینکه پس ازگذشت یک روز از حادثه، متهم با مراجعه، به کلانتری ۱۲۴ قلهک خود را به عنوان قاتل مادرش به مأموران تسلیم کرد.

متهم دراعترافات خود با طرح این ادعا که در زمان ارتکاب جنایت به علت مصرف مشروبات الکلی مست بوده و در وضعیت عادی قرار نداشته به کارآگاهان گفت که من و مادرم به دلیل نداشتن شغل مناسب و مشخص با یکدیگر درگیرشدیم و مادرم اصرار داشت که کاری برای خود انتخاب کنم و همین موضوع باعثکشته شدن او شد.

بنابراظهارات متهم، وی درروز جنایت با کارد آشپزخانه ضربه‌ای را به گلوی مادرش وارد کرده و پس ازکشتن وی، جنازه را درداخل پتوی پیچیده ودرزیرزمین منزل پنهان می‌کند.

متهم درباره مضروب کردن خواهرش نیزبه کارآگاهان گفت که خواهرم که شاهد درگیری میان من و مادرم بود با فریاد زدن و جیغ سعی درآرام کردن من داشت بطوری که با چندین ضربه چاقو او را مجروح کردم که همین امر سبب ساکت شدن وی شد.

سرهنگ سعید لیراوی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبرگفت: درحال حاضر تکمیل تحقیقات و انجام بازسازی صحنه وقوع جنایت در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته که با تکمیل تحقیقات، پرونده به دادسرا ارجاع می‌شود.