تخریب نمازخانه دانشکده رسانه ملی/ آمفی تئاتر جایگزین نماز خانه

به گزارش افکار نیوز، مدیریت فعلی دانشگاه صداوسیما که پس از انتصاب در این دانشگاه با سوء مدیریت خود اعتراضات دانشجویی و اعضای هیئت علمی را به همراه داشته است، در اقدامی عجیب و غیر قابل باور نسبت به تخریب نمازخانه دانشگاه علمی کاربردی رسانه ملی اقدام کرد.

مسئولین دانشگاه می خواهند سالن آمفی تئاتر در این مکان احداث کنند.

این اقدام در حالی صورت گرفت که در این نمازخانه، نماز جماعت و مراسم زیارت عاشورا برگزار می شد و در حال حاضر دانشجویان و اساتید این دانشگاه جایی برای اقامه نماز ندارند.

حذف گزینش دانشجو در مرحله پذیرش دانشگاه، برگزاری اردوی دانشجویی به شمال در ایام اربعین از دیگر اقدامات تامل برانگیز مدیریت جدید بر این دانشگاست.

اخیرا دانشجویان این دانشگاه طی نامه ای سرگشاده به حجت الاسلام و المسلمیمن محمدیان نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاهها، ضمن گلایه از وضع موجود، نسبت به نفوذ عناصر با نگرش غربی در گلوگاههای سازمان صداوسیما اعلام نگرانی کرده و ضمن هشدار به اقدامات رئیس این دانشگاه، خواستار رسیدگی به مسائل این دانشگاه شدند.

علی عسگری رئیس سازمان صداوسیما در مراسم معارفه رئیس این دانشگاه در اسفند سال گذشته، اعلام کرد که بنا به توصیه فرزندش رئیس این دانشگاه را منصوب کرده است. 

رئیس این دانشگاه تحصیل کرده انگلیس است. وی دکتری خود را در رشته "نظریه انتقادی و مطالعات فیلم" از گروه مطالعات فرهنگی دانشگاه ناتینگهام انگلستان اخذ کرده است.