به گزارش فارس، آزمون کارشناسی ناپیوسته نیمسال دوم سال ۹۰ دانشگاه آزاد روز جمعه ۲۵ آذر برگزار خواهد شد و بیش از ۱۱۷ هزار نفر در این آزمون شرکت کردهاند که از این تعداد ۳۴ درصد زن و ۶۶ درصد مردم هستند.

توزیع کارت این آزمون به صورت اینترنتی از طریق سایت www. azmoon. org از ساعت ۱۱ صبح روز سه‌شنبه مورخ ۲۲ آذر آغاز می‌شود و تا یک ساعت قبل از شروع آزمون ادامه خواهد داشت.

داوطلبان این آزمون می‌توانند با وارد کردن شماره پرونده و کد رهگیری که در هنگام ثبت‌نام دریافت کرده‌اند نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

اطلاعات فردی و آزمونی شخص داوطلب به همراه عکس وی در کارت ورود به جلسه درج شده است و داوطلبان در صورت وجود هر مشکلی در اطلاعات مندرج در کارت لازم است در خلال روز چهارشنبه مورخ ۲۳ آذر صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۲ و بعدازظهر از ساعت ۱۳ تا ۱۷ با مراجعه به باجه رفع نقص پیش‌بینی شده نسبت به اصلاح موارد مغایرت اقدام کنند.

داوطلبان لازم است در این خصوص به اطلاعیهای که روز یکشنبه 20 آذر از طریق روزنامه آفرینش منتشر شده است و به طور همزمان در پایگاه روابط عمومی مرکز آزمون به آدرس www.pubr- azmoon.com قابل مشاهده است، مراجعه کنند.