اعلام محدودیت های ترافیکی روز اربعین در پایتخت

سرهنگ حسن عابدی افزود:تمام طول مسیر پیاده روی ازامروز(چهارشنبه)در  خیابان های 17 شهریور، شوش شرقی، خیابان فدائیان اسلام تا حرم حضرت عبد العظیم از وجود خودرو و هر گونه وسایل نقلیه پاک سازی می شود.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در طول مسیر راهپیمایی در روز اربعین تردد تمام وسایل نقلیه از جمله خودرو و موتورسیکلت ممنوع است و صرفا باید افراد مسیر پیاده رو را پیاده طی کنند.

سرهنگ عابدی  افزود: مسیر جانبی دیگری برای راهپیمایی اربعین در نظر گرفته شده است که از میدان جمهوری، امامزاده حسن (ع)شروع می شود و راهپیمایان مسیر میدان 9 دی، میدان بهمن وخیابان بعثت و خیابان فداییان اسلام را طی می کنند که در این مسیر هم محدودیت برقرار است. 

وی بیان کرد: مسیر اصلی راهپیمایی اربعین، میدان امام حسین(ع)،خیابان 17 شهریور،میدان خراسان، شوش شرقی، میدان شوش به سمت فداییان اسلام تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی است که ماموران راهنمایی و رانندگی از تردد و توقف خودرو و موتورسیکلت در این مسیر تا پایان مراسم خودداری می کنند.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: سال گذشته در محدوده منطقه 20 در روز راهپیمایی شاهد تردد وسائل نقلیه بودیم که مشکلاتی را برای خودشان و شهروندان ایجاد کرد از این رو به شهروندان توصیه می کنیم برای رسیدن به مسیر راهپیمایی از وسایل نقلیه عمومی از جمله مترو  و اتوبوس استفاده کنند همچنین برای بازگشت افراد تعداد زیادی اتوبوس در مسیر های مختلف پیش بینی شده است.

سرهنگ عابدی افزود: زائران تا ظهر روز اربعین برای مراجعه به حرم حضرت عبدالعظیم از وسایل نقلیه شخصی استفاده نکنند تا مشکلی برای دیگر شهروندان که پیاده مسیر راطی می کنند ایجاد نشود.