صادقی فر سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری شد

در این مراسم میدری و صادقی فر از عملکرد سه ساله صندوق بازنشستگی کشوری به مدیریت اسلامیان و تلاش های او تقدیر و قدردانی کردند.

قرار است مراسم تودیع و معارفه اسلامیان و صادقی فر، پس از بازگشت ربیعی از سفر، با حضور وزیر و جمعی از بازنشستگان، برگزار شود.

پس از استعفای محمود اسلامیان از مدیرعاملی صندوق بازنشستگی کشوری، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در حکمی ابراهیم صادقی فر را به صورت موقت به عنوان سرپرست این صندوق منصوب کرد.

 

صادقی فر پیش از این معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده و سابقه حضور در سمت هایی چون مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی و همچنین مدیریت پژوهش موسسه کار و تامین اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را تجربه کرده است.

مدیر عامل جدید پس از طی مراحل قانونی معرفی می شود

از طرفی روزبه کردونی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت رفاه در خصوص انتصاب سرپرست صندوق بازنشستگی اظهار داشت : با توجه به استعفای اسلامیان مدیرعامل سابق صندوق بازنشستگی کشوری و پذیرش این استعفا از سوی وزیر، صادقی فر مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی با حفظ سمت به عنوان سرپرست صندوق بازنشستگی منصوب شده اند.

وی گفت: صادقی فر تا طی مراحل قانونی انتخاب مدیر عامل جدید صندوق بازنشستگی که بزودی انجام می شود، به عنوان سرپرست در این سمت مشغول فعالیت خواهد بود.