وضعیت نابسامان توزیع اقلام و کمک‌ها بین زلزله‌زدگان

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده حوزه انتخابیه اسلام‌آباد غرب طی بازدید از بیمارستان صحرایی در سر پل ذهاب گلایه‌مندی آسیب‌دیدگان را تایید کرد.

وی در این باره عنوان کرد: اقدامات درمانی و بهداشتی که برای زلزله‌زدگان صورت پذیرفته است، مورد قبول است ولی وضعیت توزیع اقلام خوراکی ضعیف است. 

نماینده حوزه انتخابیه اسلام‌آباد غرب، دالاهو، گهواره و حمیل در مجلس ادامه داد: آسیب‌دیدگان در مناطق زلزله زده مانند سر پل ذهاب دچار کمبود آب، غذا و چادر هستند، کما اینکه تامین اقلام زیستی و خوراکی مناسب بوده و تلاش‌های بسیاری صورت پذیرفته ولی متاسفانه مدیریت کنونی بسیار ضعیف عمل کرده است. 

فلاحت‌پیشه با تاکید بر برقراری امنیت جهت توزیع اقلام زیستی و تغذیه‌ای بین زلزله‌زدگان بیان داشت: البته نیروهای انتظامی در صحنه حضور دارند و باید روش حضور این نیروها در توزیع کمک‌ها با مدیریت صحیح صورت پذیرد.

وی با تقدیر از وزرای کشور، بهداشت و مدیران فعال از جمله دکتر کولیوند (سرپرست اورژانس کشور)  طی درخواست مهمی از رئیس‌جمهور گفت: ما برای بازسازی مناطق آسیب‌زده زلزله به دو ردیف بودجه از سوی هیئت دولت نیاز داریم.

نماینده حوزه انتخابیه اسلام‌آباد غرب با تشریح ردیف‌های بودجه زلزله و حوادث غیرمترقبه برای بازسازی مناطق زلزله زده خاطرنشان کرد: این ردیف‌ها بالغ بر هزار میلیارد تومان هستند که اگر تامین نشود ما نباید آرام باشیم زیرا مردم باید تا قبل از فصل سرما هرچه سریع‌تر از این وضعیت نابسامان بیرون آیند.