شناسایی و دستگیری یکی از اعضای باند 6 نفره سارقان زورگیر

سرهنگ ارسلان قاسم زاده رئیس کلانتری ۱۲۹ جامی اظهار کرد: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان در خصوص زورگیری توسط سرنشینان دو دستگاه خودروی سواری، بلافاصله تیمی از عوامل کلانتری به آدرس اعلامی برای بررسی موضوع و صحت خبر، اعزام شد.

وی افزود: مالباخته پس از حضور عوامل کلانتری در اظهاراتش به ماموران گفت: دو دستگاه خودرو سواری که هر کدام ۳ نفر سرنشین داشت به من حمله ور شده و پس از ضرب و شتم از داخل جیبم، مقدار ۹۰۰هزار تومان وجه نقد و یک عدد گوشی را به زور برداشته و به سرقت بردند.

رئیس کلانتری ۱۲۹ جامی با بیان دستور قرار دادن دستگیری سارقان زورگیر، تصریح کرد: به منظور جلوگیری از جرایم مشابه، ماموران اعزامی در همان لحظه تحقیقات خود را آغاز و مشخصات یک از دستگاه های خودروی سواری سارقان زورگیر را به دست آوردند.

سرهنگ قاسم زاده، بیان داشت: ماموران در حال تحقیق بودند که خودروی سواری موصوف را در سمت دیگر خیابان مشاهده کردند و بلافاصله به تعقیب وی پرداختند، اما پس از دقایقی تعقیب و گریز، خودروی سواری متهمان متواری شد.

رئیس کلانتری ۱۲۹جامی، گفت: دستگیری متهمان وارد مرحله بعدی شد و مخفیگاه مالک خودروی سواری شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی، متهم دستگیر شد.

این مقام مسئول توضیح داد: سارق زورگیری که بدوا منکر هر گونه بزه ای می شد با شناسایی مالباخته، چاره ای جز اعتراف نداشت و ضمن اقرار به بزه انتسابی، متهم برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ قاسم زاده در پایان خاطر نشان کرد: دستگیری سایر همدستان وی، همچنان ادامه دارد.