آتش‌سوزی در سه راه امین‌حضور /عکس

با اعلام خبر آتش‌سوزی در یک مرکز تجاری در سه راه امین‌حضور درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۹:۱۵ امروز آتش‌سوزی در یک مرکز تجاری در خیابان ری، سه راه امین‌حضور به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی همراه با امکانات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل آتش‌سوزی پاساژ تجاری بود که در طبقه همکف آن یک مغازه به وسعت حدوداً ۳۰ متر که بیشتر لوازم خانگی بزرگ مانند تلویزیون، یخچال و اجاق‌گاز در آن وجود داشت، دچار آتش‌سوزی شده بود.

وی خاطرنشان کرد: زمانیکه آتش‌نشانان به محل رسیدند تقریباً همه مغازه شعله‌ور بود، آتش از مغازه به بیرون می‌زد و در حال سرایت به مغازه‌های اطراف بود.

آتش سوزی

ملکی تصریح کرد: یک مرد جوان که در آن لحظات در مغازه حضور داشت، دچار مصدومیت و سوختگی شده بود که آتش‌نشانان در نخستین اقدام وی را از محل خارج کرده و برای انتقال به مراکز درمانی به عوامل اورژانس تحویل دادند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران متذکر شد: با عملیات به موقع آتش‌نشانان آتش به سرعت خاموش و از سرایت آن به سایر مغازه‌ها جلوگیری شد همچنین در ساعت ۱۹:۴۵ عملیات به پایان رسید و محل برای علت حادثه به کارشناسان تحویل داده شد.