کشف 146 کیلوگرم مواد مخدر در 48 ساعت

سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای ششمین مرحله از طرح رعد که در سطح کلانتری‌های پایتخت به اجرا درآمده است، اظهار کرد: همکاران ما از شامگاه جمعه اقدامات اطلاعاتی این طرح را آغاز کردند و تمام کلانتری‌های پایتخت طی 48 ساعت گذشته با هماهنگی مرجع قضایی نسبت به اجرای سراسری این طرح وارد عمل شدند و 287 پاتوق مخفیگاه سارقان و مالخران را تحت ضربه پلیس درآوردند.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه در این طرح 12 باند سرقت شناسایی و منهدم شد، افزود: همکاران ما در پلیس پیشگیری موفق شدند در 48 ساعت گذشته 487 سارق و مالخر را دستگیر کنند و به دنبال آن 8 میلیارد تومان اموال مسروقه از آنها کشف و ضبط شد که در این میان 119 دستگاه خودرو، 83 دستگاه موتورسیکلت و 12 قبضه سلاح گرم که عمدتا برای سرقت‌های مسلحانه استفاده می‌شد کشف کردیم. 

* کشف 146 کیلوگرم مواد مخدر در 48 ساعت

وی در ادامه با اشاره به مبارزه با خرده‌فروشان به عنوان یکی از اهداف طرح  رعد گفت: در این طرح برخورد جدی با خرده‌فروشان مدنظر بود و 296 خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر و یک باند بزرگ قاچاق و توزیع مواد مخدر منهدم شد.

رحیمی اضافه کرد: در این میان همکاران ما 146 کیلوگرم انواع موادمخدر را از این افراد کشف و ضبط کرد.

* کشف 7 میلیارد تومان کالای قاچاق در عملیات پلیس

وی در ادامه تشریح نتایج ششمین مرحله طرح رعد افزود: علاوه بر این موارد همکاران ما موفق شدند بیش از 7 میلیارد تومان انواع کالای قاچاق را کشف و ضبط کنند. اجرای این طرح‌ها پیام خاصی برای مجرمان داشته و ما اجازه نخواهیم داد سارقان، قاچاقچیان و مجرمان در تهران آرامش داشته باشند. 

به گفته رئیس پلیس پایتخت برای اجرای این طرح‌ها امکانات جدید و بودجه مازادی در اختیار پلیس قرار نگرفته و با امکانات قبلی پلیس به اجرا درآمده است.