مخفیگاه سارقان خودرو و لوازم آن در جنوب تهران کشف شد

سرهنگ رضا شبی پور رئیس کلانتری 170 کهریزگ اظهار کرد: چندی پیش ماموران کلانتری 170 کهریزک هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی در مقابل کارگاه غیر فعالی، متوجه رفتار مشکوک راننده یک دستگاه خودرو سواری مزدا شدند؛ راننده خودرو نیز به محض مشاهده ماموران سریعا از محل متواری شد.

وی با بیان انجام تحقیقات فنی در خصوص کارگاه غیر فعال و مراقبت های نامحسوس از محل، ادامه داد: در پایش اطلاعاتی مشخص شد که سارق یا سارقان پس از سرقت خودرو و لوازم آن، اموال مسروقه را به این محل منتقل و پس از اوراق کردن، به مالخران می فروشند که نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور بازرسی از کارگاه و دستگیری متهمان اخذ شد.

رئیس کلانتری 170 کهریزک با بیان اعزام تیم عملیات کلانتری به کارگاه مورد نظر، تصریح کرد: ماموران موفق شدند در یک عملیات ضربتی فردی را که در حال اوراق کردن یک دستگاه خودرو سواری بود دستگیر و در بازرسی از کارگاه موصوف نیز 122 قلم کالای مسروقه مربوط به قطعات و لوازم داخل خودرو کشف کنند.

وی افزود: متهم به همراه اموال مسروقه به کلانتری منتقل و در تحقیقات اولیه، معترف شد که با همدستی دوستش که راننده یک دستگاه وانت مزدا است، اقدام به سرقت خودرو و لوازم آن می کرده و پس از سرقت، اموال مسروقه را به این کارگاه انتقال می دهند.

سرهنگ شبی پور با بیان اینکه متهم به 50 فقره سرقت اعتراف کرد، افزود : تحقیقات در خصوص شناسایی همدست متهم، مالخران و مالباختگان همچنان ادامه دارد.