جاده چالوس یکطرفه می شود+ جزئیات

سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران با اشاره به برقرار بودن محدودیت تردد انواع کامیون، کامیونت و تریلی در جاده چالوس گفت: این جاده ساعت ۱۳ جمعه از کرج به شمال مسدود و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه است.

وی افزود: آمد وشد انواع کامیون و کامیونت ساعت ۸ تا ۲۴ امروز و جمعه در جاده هراز ممنوع شد.

وی گفت: جاده هراز در جمعه نخستین روز زمستان ساعت ۱۳ از رودهن به شمال مسدود و ساعت ۱۵ تا ۲۴ از آب اسک به رودهن یک طرفه است.

سرهنگ قدمی گفت: با اشاره به ممنوعیت تردد تریلی ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه یکم دیماه در جاده سوادکوه به رانندگان توصیه کرد: برای کاهش آمار حوادث رانندگی، با رعایت قوانین و نیز سرعت مطمئن در جاده‌ها تردد کنند.

رییس پلیس راه مازندران افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

وی از استقرار ۳۰۰ واحد گشت انتظامی، راهداری، امدادی و ترافیکی در جاده های مازندران  خبر داد و گفت: ۱۵۰ مقر انتظامی و ترافیکی، امدادی و راهداری و اورژانس برای مدیریت ترافیک و حوادث جاده‌ای در این محور‌ها راه اندازی شده اند که پس از اتمام این ماموریت در شرایط سخت و طاقت فرسا بلافاصله برای مدیریت سفر‌های نوروزی بکارگیری خواهند شد.