توصیه های پلیس راهور درباره شب یلدا

سرهنگ حسن عابدی، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: با توجه به تعطیل کردن ادارات و دانشگاه‌ها، طرح زوج و فرد از درب منازل و طرح ترافیک به ماننده هفته‌های گذشته در ساعت ۱۳:۰۰ پایان می‌پذیرد.

 وی در ادامه افزود: با توجه به وقوع زلزله شب گذشته شهروندان به خیابان هجوم بردند و همین امر باعث شده بود شاهد تشکیل صف‌های طولانی در پمپ بنزین‌ها بودیم و مشکلاتی را ایجاد کرده بود.

سرهنگ عابدی عنوان کرد: مردم در چنین مواقعی از عجله و شتاب پرهیز کنند و قبل از آن که سوار بر وسیله نقلیه خود شوند، ابتدا اطلاعات لازم را درباره وضعیت ترافیکی مسیرهای تردد خود دریافت کنند.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اذعان کرد: پس از وقوع زلزله شب گذشته بسیاری از شهروندان از منازل خود خارج شدند و به سمت پارک‌ها هجوم بردند و خودرو‌ها را به صورت دوبل و سوبل پارک کردند و این اقدام منجر به بسته شدن مسیرها برای تردد خودرو‌های امدادی شد.

 وی افزود:‌ در حال حاضر ترافیک در تمام معابر شهری پایتخت عادی و روان است و به مردم هم توصیه می‌کنیم که با توجه به آلودگی هوا کمتر از وسیله نقلیه شخصی استفاده کنند.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در پایان بیان کرد: با توجه به پیش بینی ترافیک در شب یلدا، همکاران ما در حالت آماده باش ۱۰۰ درصدی به سر می‌برند و در معابر به منظور تسهیل رسانی در امر ترافیک استقرار می‌یابند.