به گزارش فارس زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست نفقه خود را به قاضی شعبه ۲۴۰ این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

این زن در برابر قاضی این شعبه با بیان اینکه شوهرم ماهیانه ۵ هزار تومان به عنوان نفقه به من می‌دهد، گفت: نفقه مشخص و بیشتری می‌خواهم تا بتوانم راحت زندگی کنم.

وی ادامه داد: شوهرم مواد غذایی خانه را تهیه می‌کند ولی پوشاک توسط من و با حقوق خودم تهیه می‌شود حتی شیر خشک فرزندم را با درآمد خودم فراهم می‌کنم.

زن بار دیگر در برابر قاضی بیان کرد: شوهرم پرداخت ۵ هزار تومان آن هم به صورت ماهیانه را برای مخارج من و فرزندم مناسب می‌داند ولی من از این موضوع ناراضی هستم و خرجی بیشتری می‌خواهم.

وی در ادامه عنوان کرد: به دلیل اینکه شاغل هستم شوهرم حاضر نیست به من نفقه‌ای بیشتر از ماهیانه ۵ هزار تومان بدهد.

زن گفت: شوهرم باید بداند که مخارج زندگی تنها شامل مواد غذایی نیست و باید مقدار بیشتری پول نقد به من بدهد.

وی در ادامه عنوان کرد: حتی لباس‌های جدید شوهرم توسط من و از حقوقم خریداری می‌شود و او حاضر نیست حتی برای خودش پولی خرج کند.

مرد در دادگاه خانواده حاضر شد و با بیان اینکه همسرم باید بداند که ماهیانه پرداخت ۵ هزار تومان به عنوان پول توجیبی کافی است چون خود شاغل است و نیازی به نفقه ندارد، اظهار داشت: بیشتر از ماهیانه ۵ هزار تومان نمی‌توانم به همسرم بپردازم.

وی ادامه داد: مواد غذایی خانه را تهیه می‌کنم و بقیه وسایل را همسرم فراهم می‌کند، در واقع زمانی که با سر کار رفتن همسرم موافقت کردم، مقرر شد که او کمک خرج من باشد.

مرد بیان کرد: بیشتر از ماهیانه ۵ هزار تومان به همسرم نمی‌دهم؛ درست است که وضع مالی خوبی دارم و ماهیانه بیش از یک میلیون تومان درآمد دارم ولی همسرم شاغل است و نیازی به پول توجیبی بیشتر از ۵ هزار تومان ندارد.

قاضی این شعبه بعد از شنیدن اظهارات طرفین و با توجه به اموال مرد، او را محکوم به پرداخت ماهیانه ۱۵۰ هزار تومان به عنوان نفقه به زن کرده و زن و مرد را به مصالحه و مراوده دعوت کرد.