این خبر در حالی منتشر شده که وی چنانچه بخواهد در کمیته المپیک فعالیت کند باید از شهرداری برود؛ موضوعی که نجفی شهردار تهران در روزهای اخیر گفته بود که وی شهرداری را رها نمی کند و همین جا می ماند.

صالحی امیری که این روزها نسبت به موضوع رفتن یا ماندنش سکوت اختیار کرده در هفتاد و پنجمین جلسه هیئت اجرایی کمیته المپیک به عنوان یکی از خبره‌های ورزشی انتخاب و معرفی شد.

همچنین شنیده ها حاکی از آن است که صالحی امیری چندی پیش استفساریه‌ای از مجلس گرفته است که ریاست کمیته ملی المپیک شغل نیست و حضور هم‌زمانش در شهرداری و کمیته ملی بلامانع است.

این استفساریه به صورت مکتوب در اختیار مدیریت شهری قرار دارد و شائبه خداحافظی صالحی امیری از شهرداری با این استفساریه مطرح نخواهد بود.

معاونت اجتماعی شهرداری تهران دارای پنج اداره کل سلامت، فرهنگی، امور بانوان، آموزش‌های شهروندی و مطالعات اجتماعی و فرهنگی است؛موضوعاتی که از ابتدای مدیریت نجفی به عنوان شهردار تهران،معاونت مهم و حساسی محسوب می شد چراکه وضعیت انتصابات زنان و جوانان و توجه به حقوق شهروندی از جمله موضوعات مهم و البته حاشیه‌سازی برای این مدیر جدید شده بود.

تا جایی که حتی نجفی برای انتصاب صالحی امیری به عنوان معاون اجتماعی تذکرات زیادی از اطرافیان گرفت و حالا که صحبت از ماندن و رفتن وی شده، شاید برای شهردار قدری رفتن معاون گران تمام شود.

حالا باید منتظر باشیم و ببینیم آیا صالحی امیری به گفته نجفی، شهرداری را به کمیته المپیک که انتخاباتش 25 دی ماه برگزار می‌شود، ترجیح می‌دهد یا خیر.