سردار حسین ساجدی نیا در گفتگو با مهر اظهار داشت: صبح امروز در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و بنا به خواست شهروندان تهرانی مرحله دوم طرح برخورد با فروشندگان مواد مخدر در نقاط وسیعی از جنوب تهران اجرا شد.

وی ادامه داد: در یک عملیات هماهنگ و مشترک ماموران فرماندهی انتظامی از نخستین دقایق بامداد امروز موفق شدند نقاط آلوده و جرم خیز را پاکسازی و تعداد ۲۵۴ فروشنده مواد مخدر را که در تهران فعالیت می کردند دستگیر و از آنان مقادیر زیادی مواد مخدر صنعتی، سنتی و آلات و اداوات مصرف مواد مخدر را به همراه اموال مسروقه کشف و ضبط کنند.

رئیس پلیس تهران با اشاره به اینکه در این طرح محلات جرم خیز و محل فعالیت فروشندگان مواد مخدر شناسایی شد گفت: این افراد پس از دستگیری تحویل مراجع قضائی شدند.

ساجدی نیا تصریح کرد: از ابتدای امسال ۵ مرحله از طرح برخورد با مواد فروشان در قالب طرح امنیت محله محور با هدف افزایش ضریب امنیت محلات پایتخت و پاسخگویی به مطالبات مردم اجرا شد.

وی در پایان با اشاره به موفقیت های به دست آمده توسط پلیس پایتخت افزود: شهروندان تهرانی مطمئن باشند پلیس با جدیت تمام در راستای برقراری امنیت و ارتقا حس امنیت تلاش می کند.