تمدید مهلت ثبت نام بازنشستگان در جشنواره ورزشی

عباس رشیدی مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری اظهار کرد: 23 دی ماه سال جاری آخرین مهلت ثبت نام بازنشستگان، برای شرکت در جشنواره ورزشی بازنشستگان است.

رشیدی تصریح کرد:تاکنون حدود 5000 بازنشسته در سراسر کشور درخواست خود را برای شرکت در جشنواره ورزشی ثبت کرده اند و ثبت نام بازنشستگان در این دوره بیشتر به صورت اینترنتی اجرا می شود و متقاضیان باید با مراجعه به سایت اینترنتی صندوق بازنشستگی کشوری درخواست خود را ثبت کنند.

وی ادامه داد: بازنشستگان کشوری برای سهولت ثبت نام در جشنواره ورزشی می توانند به خانه های امید سراسر کشور که از زیر مجموعه های صندوق بازنشستگی هستند،مراجعه کنند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری خاطرنشان کرد: جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری برای دومین بار و به طور همزمان در تهران و 30 استان دیگر از 8 بهمن ماه آغاز و در 11 بهمن به کار خود پایان می دهد.

رشیدی یادآور شد: مهلت اولیه برای ثبت نام بازنشستگان در جشنواره ورزشی تا 15 دی ماه بود که به دلیل اختلال در اینترنت، و همچنین تقاضای مدیران استانی صندوق های بازنشستگی تا 23 دی ماه تمدید شد.

وی تاکید کرد: تفاوت اساسی جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری با نخستین دوره آن که در سال گذشته، برگزار شد در این است که هر یک از بازنشستگان آقا و خانم در این دوره تنها می توانند در یکی از رشته های ورزشی مسابقات شرکت کنند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری اضافه کرد: از جمله رشته هایی که  بازنشستگان در جشنواره امسال در آن به رقابت می پردازند می توان به ورزش هایی چون شنا، شطرنج، تنیس روی میز، تیراندازی با تفنگ بادی و دارت اشاره کرد.