دستگیری 19خواننده زیرزمینی در هرمزگان

سرهنگ علی‌اصغر عبادی‌نیک روز پنجشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: این افراد به صورت غیرقانونی و زیرزمینی اقدام به تولید کلیپ‌هایی با محتوا و مضمون‌های غیراسلامی و غیراخلاقی می‌کردند.

وی با بیان اینکه پلیس استان با انجام کار اطلاعاتی موفق به دستگیری این افراد شد، افزود: ترانه‌های این خوانندگان زیرزمینی در سایت‌ها و شبکه‌های ماهواره ای معاند و فضای مجازی در حال نشر بود که پلیس موفق به شناسایی و دستگیری آنها شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان با اشاره به شناسایی و پلمپ شش استودیو غیرمجاز متعلق به متهمان، تصریح کرد: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی و با تشکیل اکیپی به محل و مخفیگاه متهمان اعزام و در دو عملیات جداگانه تعداد 21 نفر از خوانندگان زیر زمینی غیر مجاز که 9 نفر از آن‌ها خانم بودند، را دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: اغلب دستگیر شدگان اظهار ناآگاهی از ممنوعیت و غیر مجاز بودن موضوع داشتند که در صورت اطلاع رسانی نشدن این گونه موضوع‌ها، شاهد افزایش و گسترش روز افزون این موضوع در استان خواهیم بود.

سرهنگ عبادی‌نیک عوامل مشترکی که منجر به پیدایش و گسترش موسیقی زیرزمینی در بیشتر نقاط کشور شده را پیشرفت فنی ابزارهای مورد نیاز، جاذبه‌های مجازی، نوع برخورد دستگاه‌های مسئول، الگو و سابقه ذهنی مخاطبان، شهرت‌طلبی و سودجویی عنوان کرد.