به گزارش فارس, زن و مردی با مراجعه به دادگاه خانواده ۲ (ونک) دادخواست طلاق خود را به قاضی حسن عموزادی رئیس شعبه ۲۶۸ این مجتمع قضایی خانواده ارائه دادند.

زن در برابر قاضی این پرونده با بیان اینکه شوهرم از سادگی من سوء استفاده کرده است، گفت: شوهرم یک شب در میان از خانه خارج می‌شد و دیر وقت به خانه باز می‌گشت.

وی ادامه داد: یک روز که شوهرم دیروقت از خانه خارج شد من به او شک کرده و به دنبالش رفتم و متوجه شدم که او در خانه‌ای دیگر و در کنار زنی دیگر است.

زن با بیان اینکه شوهرم حدود ۶ ماه است که حضور یک زن در زندگیش را از من پنهان کرده است، عنوان کرد: در حال حاضر که شوهرم متوجه شده که من حضور زنی دیگر که صیغه اوست را می‌دانم، به من گفته که از او جدا شوم.

وی ادامه داد: شوهرم ۴۰ سال دارد و گفته است که من با وجود ۲ فرزندی که دارم از او جدا شوم تا او در کنار زن صیغه‌ای خود بماند و ما را رها کند.

زن با بیان اینکه من به همراه پسرم متوجه شدیم که شوهرم یک شب در میان به خانه زن صیغه‌ایش می‌رود، گفت: من ۳۵ سال دارم و طی این همه سال با تمام رفتار‌های شوهرم کنار آمدم ولی او قدر مرا نداست.

مرد در دادگاه خانواده حضور داشت و بیان کرد: حق و حقوق همسرم را می‌دهم حتی به جای مهریه‌‌اش یک آپارتمان ۸۰ متری می‌دهم تا از او جدا شوم و با زنی دیگر به زندگی ادامه دهم.

وی ادامه داد: قصد لو دادن زن صیغه‌ای‌ام را نداشتم ولی در حال حاضر که همسرم متوجه این موضوع شده است، ابایی نداشته و خواهان جدایی از زن اولم هستم.

مرد عنوان کرد: از زن دومم نمی‌توانم جدا شوم و در حال حاضر که این موضوع فاش شده است باید زن اولم خود را کنار بکشد و درخواستی جزء حق و حقوقش نداشته باشد و در حقیقت از من نخواهد که در کنارش بمانم چون آبرویم رفته است.

قاضی عموزادی رئیس شعبه ۲۶۸ مجتمع قضایی خانواده ونک، بعد از شنیدن اظهارات زن و مرد، با اصرار آن دو و با وجود تلاش برای مصالحه، حکم طلاق را صادر کرد.