اتمام پرداخت خسارت به ایثارگران زلزله زده تا پایان سال 96

محمود تبریزی مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: تاکنون 10 درصد از تسهیلات 35 میلیون تومانی بیمه خسارت زلزله زدگان ایثارگر کرمانشاهی توسط شرکت بیمه طرف قرارداد پرداخت شده است.

وی افزود: بر اساس قراردادی که در گذشته بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و یک شرکت بیمه ای منعقد شده بود، مبلغ فوق بابت تخریب شدن اسباب و اثاثیه منزل و خسارات وارد آمده بر منزل، به ایثارگران حادثه دیده پرداخت می شود.

مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته کار اعطای تسهیلات فوق میان زلزله زدگان ایثارگر شامل خانواده شهدا و جانبازان، در حال انجام است و مجموع خسارات خانواده‌های ایثارگر در زلزله استان کرمانشاه 100 میلیارد تومان برآورد شده است.

اتمام پرداخت خسارت به ایثارگران زلزله زده تا پایان سال 96

تبریزی تاکید کرد: تاکنون 10 میلیارد تومان، از طرف شرکت بیمه‌ای به خانواده‌های ایثارگر زلزله زده کرمانشاهی پرداخت شده است و 90 میلیارد تومان باقی مانده نیز تا پایان سال جدید، به آن‌ها پرداخت می شود.

وی یادآور شد: بیمه یک ریسک است و قرارداد اولیه بنیاد شهید با شرکت طرف قرارداد با مبلغ 11 میلیارد تومان منعقد شده است و در حال حاضر با وقوع زلزله اخیر در استان کرمانشاه، خسارات وارد آمده به خانواده‌های ایثارگران چندین برابر این مبلغ است و این از بدشانسی شرکت مذکور است و باید به تعهد خود عمل کند و خسارات وارد آمده به ایثارگران زلزله زده تحت پوشش را پرداخت کند.