الف: غلامعلی شهرکی صبح امروز چهارشنبه ۳۰ آذرماه در پانزدهمین همایش معاونان عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: کارهای عمرانی امروز در کشور به سختی پیش می رود اما دانشگاه آزاد طرح های عمرانی خود را تنها با شهریه دانشجویان پیش می برد.

وی با اشاره به مقاوم بودن ساختمانهای دانشگاه آزاد به ذکر مثالی پرداخت و افزود: دو ساختمان در زلزله بم سالم ماند که ساختمانهای مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی بود، هرچند آن دو ساختمان مورد تایید هم نبودند.

به گفته معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در هیچ یک از واحدهای این دانشگاه سیستم گرمایشی غیرایمن وجود ندارد و ۴ تا ۵ درصد از این ساختمانها دارای معذوریت هستند و این موارد در حال اصلاح است.

شهرکی در بخش دیگر سخنان خود، خبر از نصب سیستم هوشمند، سیستم اطفای حریق و دوربین مدار بسته در هر جا که لازم باشد خبر داد.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد درباره درآمدهای دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار داشت: درآمدهای دانشگاه آزاد افزایشی نیافته اما هزینه ها بالا رفته است.

شهرکی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به حمایتهای رئیس دانشگاه آزاد برای پیشبرد این دانشگاه، گفت: دکتر جاسبی پرچم دار و سر سلسله تمام امورات دانشگاه آزاد است. حرفهایی که می زنم مجیز نیست و قلبم گواهی می دهد که ما باز هم در خدمت دکتر جاسبی هستیم و خواهیم بود.