به گزارش مشرق، ۲۰ شهريور سال ۸۹ مأموران كلانتري ۱۳۴ شهرك قدس از طريق مركز فوريت هاي پليسي در جريان خبر كشف جسد متعلق به زني جوان در حوالي مسير شمال به جنوب اتوبان چمران بين پل مديريت و خيابان ملاصدرا قرار گرفتند. با شناسايي هويت جسد به نام ستاره-م مشخص شد وي در مورخه ۱۸ شهريور از خانه خارج و به منزل مراجعه نكرده و پدر و مادر ستاره نيز با مراجعه به كلانتري ۱۳۴ اقدام به تشكيل پرونده با موضوع فقداني كرده اند.
پدر ستاره در اولین اظهارات خود از دوستی دخترش با پسری به هویت بهنام خبر داد و کارآگاهان موفق شدند بهنام - ز ۲۸ ساله را در یکی از برج های مسکونی واقع در خیابان ملاصدرا مورد شناسایی و دستگیر کنند. بهنام پس از دستگیری لب به اعتراف گشود و گفت: من به مصرف کراک اعتیاد دارم و به همین علت چندین بار به همراه ستاره برای خرید مواد به حوالی اتوبان چمران مراجعه کرده بودیم تا اینکه به ستاره پیشنهاد دادم تا برای تفریح هم که شده گاهی اوقات مصرف مواد را تجربه کند. بهنام در ادامه اعترافات خود گفت: در روز ۱۸ شهریور ۸۹ ستاره قصد داشت با مراجعه به حوالی منطقه ده ونک از شخصی به نام پیروز مواد تهیه کند.

شناسایی پیروز - ن ۳۸ ساله مشخص شد وی ۲۵ اردیبهشت سال جاری به اتهام خرید و فروش مواد مخدر دستگیر و در زندان قزل حصار به سر می برد از این رو با هماهنگی های لازم متهم در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

پیروز در اعترافات اولیه خود گفت: از طریق صحبت های یکی از دوستانم متوجه شدم فردی به نام ساشا دختری جوان را برای مصرف مواد به کلبه ای چوبی در داخل فضای سبز حوالی ده ونک برده است، پس از چند روز که ساشا برای خرید مواد به من مراجعه کرد در ازای هزینه خرید یک رشته گردنبند طلای زنانه به من داد و مدعی شد این گردنبند متعلق به همان دختر جوان است. با اعترافات پیروز دستگیری محمود - ش معروف به ساشا در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.
با انجام تحقیقات نامحسوس ساشا که از مجرمان سابقه دار است ۱۳ تیر ۹۰ در حوالی میدان فاطمی شناسایی و دستگیر شد.

با اعترافات ساشا مشخص شد وی به همراه دوستش به نام محمد ستاره را که براثر تزریق مواد در حالت طبیعی قرار نداشت به کلبه ای چوبی در منطقه ده ونک منتقل کرده اند و هنگامی که متوجه شده اند ستاره دیگر نفس نمی کشد جسد را به حوالی اتوبان چمران برده و آنجا رها کرده اند.

با اعترافات ساشا محمد - ن ۳۴ ساله نیز در زندان قم شناسایی و دستگیر شد و با اعترافات او فردی دیگر به نام صبا دستگیر شد. صبا که ابتدا منکر هرگونه آشنایی و ملاقات با ستاره شده بود لب به اعتراف گشود و گفت: ۱۸ شهریور سال ۸۹ که برای خرید مواد به حوالی اتوبان چمران مراجعه کرده بودم با ستاره آشنا شدم و به همراه هم برای تزریق به داخل خودروی من رفتیم و در آنجا به او پیشنهاد کردم تزریق کند و از آنجائی که تجربه تزریق مواد را نداشت خودم مواد را به او تزریق کردم که از وضعیت طبیعی خارج شد و از آنجایی که ترسیده بودم به سرعت او را از ماشین پیاده کرده از محل دور شدم.

سرهنگ حميدرضا ياراحمدي، جانشين پليس آگاهي تهران بزرگ با اشاره به نظريه پزشكي قانوني در خصوص علت مرگ گفت: برابر اعلام نظريه پزشكي قانوني، علت اصلي مرگ نارسايي تنفسي ناشي از تزريق بيش از اندازه مواد (به ميزان ۵۰ درصد) و عدم انجام اقدامات درماني فوري عنوان شده است؛ لذا با توجه به اعترافات متهمان پرونده در خصوص تزريق مواد و عدم انتقال به مركز درماني، متهمان با صدور قرار و جهت انجام تحقيقات تكميلي در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته اند.