راننده تاکسی اینترنتی جان دختر دانشجو را گرفت

سرنشینان خودروی پراید که دو مسافر زن بودند، مصدوم و به بیمارستان منتقل شدندکه یکی از آنها فوت کردو دیگری در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد .

فرشاد همکار قربانی این حادثه گفت: شهرزاد ـ زن فوت شده ـ در شرکت ما مشغول به کار بود و دانشجوی ارشد رشته مواد در یکی از دانشگاه‌های کرج بود. او آن روزمرخصی گرفته بود تا به جلسه امتحان برود.

وی افزود: همکارم بعداز پایان جلسه امتحان از تاکسی اینترنتی استفاده کرده بود که راننده پرایدی، او و دوستش را از کرج برای آمدن به تهران سوار کرده بود. ساعت 16 و 15 دقیقه با وی تماس گرفتم که وی پاسخگو نبود. راننده هم جواب نمی‌داد.سرانجام با همان شرکت اینترنتی تماس گرفتم که آنها نیز اظهار بی‌خبری کردند و گفتند از راننده‌شان خبری ندارند.

همکار متوفی ادامه داد: سرانجام راننده تلفن خود را پاسخ داد و مدعی شد مسافرانش بدحال شده اندو در ادامه با توجه به اصرارهایم گفت تصادف کرده‌اند. با حضورم در بیمارستان متوجه شدم همکارم در این تصادف مرگ مغزی شده و فوت کرده است .

وی گفت: بعد هم در گفت‌وگو با دوست همکارم متوجه شدم که راننده با سرعت بالا در حرکت بوده و حتی چندبار هم به خاطر رانندگی‌اش به او تذکر داده‌اند، اما وی توجهی نکرده و با ادعای این که قهرمان اتومبیلرانی است به راهش ادامه داده است.

علی حبیب‌زاده، پدر صدف ـ مصدوم حادثه گفت: دخترم چند بار از راننده خواسته بود راننده توقف کند و از خودرو پیاده شوند یا آرام‌تر حرکت کند، اما راننده هیچ توجهی به حرف‌های دخترم و دوستش نکرده و سرانجام این حادثه تلخ برای دخترم و دوست جوانش رخ داد.