خبری خوش برای همه فرهنگیان

 ریاحی فر مدیر عامل شرکت آتیه سازان حافظ پس از بازدید روز گذشته خود از شعبه شمال تهران و نمایندگی های شعبه ، ضمن تقدیر از نمایندگی بر پرداخت به موقع خسارات مشتریان تاکید کرد وگفت: پرداخت به موقع خسارات، رضایتمندی مشتریان برای تحکیم اقتصاد مقاومتی را به همراه دارد.

وی ارتقای تسهیلات بیمه ای را گامی مهم در راستای حفظ شاًن و منزلت بیمه شدگان ذکر کرد و افزود: توسعه بیمه منوط به تلاش و کوشش و قانونمداری فعالان شرکت است.

ریاحی فر در ادامه با اشاره به تفاهم این شرکت با وزارت آموزش و پرورش در خصوص ارائه خدمات به فرهنگیان کشور اظهار کرد: مدیریت منابع برای پرداخت هزینه های پزشکی کارکنان بیمه شده آموزش و پرورش توسط آن وزارت صورت می گیرد.

وی افزود: از ابتدای سال ۱۳۹۶ تا به امروز تعداد ۵/۲۸۹/۰۱۹ اسناد هزینه های درمانی به مبلغ تقریبی ۲/۹۴۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال رسیدگی ودر وجه فرهنگیان پرداخت شده است که در صورت پرداخت ۸۸۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال توسط وزارت آموزش و پرورش کلیه بدهی زیان دیدگان و مطالبات بیمارستانی این گروه از بیمه شدگان تا پایان نیمه بهمن ماه ۹۶ پرداخت خواهد شد.

مدیر عامل شرکت آتیه سازان حافظ تاکید کرد: برابر با قرارداد تنظیم شده هر ماه حق بیمه کارکنان فرهنگی بیمه شده پس از کسر از حقوق در صندوقی جداگانه نزد وزارت آموزش و پرورش تمرکز یافته و به محض واریز مبلغ در وجه این شرکت خسارات پزشکی فرهنگیان محاسبه و پرداخت می شود.

وی ابراز امیدواری کرد: همکاری بیش از پیش آموزش و پرورش با شرکت آتیه سازان حافظ در پرداخت بموقع وجوه صندوق خسارت، روند خدمات دهی به فرهنگیان را تسهیل و افزایش رضایتمندی بیمه شدگان کشور را به همراه دارد.