عمده تخلفات صندوق فرهنگیان در سال های 92 تا95 بوده است

اسدالله عباسی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در خصوص شائبه سیاسی کاری در تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان، اظهار داشت: اینکه عده‌ای می‌گویند چون بیشترین تحقیق و تفحص از سال 92 به بعد بوده است پس سیاسی کاری صورت گرفته است درست نیست؛ تمرکز بر سال‌های 92 تا 95 بود زیرا عمده تخلفات صندوق ذخیره در این سال‌ها اتفاق افتاد و ربطی سیاسی‌کاری و ملاحظات سیاسی نداشت.

وی افزود:‌ پیش از سال 92 هم معدود تخلفاتی وجود داشت که بررسی شد و اکنون هم اگر دلایلی در خصوص تخلفات پیش از سال 92 احراز شود، بدون تعارف با آن برخورد خواهد شد.

عباسی اضافه کرد: مسئله کاملاً روشن است؛ به دلیل تمرکز تخلفات در محدوده سال‌های 92 تا 95 کمیته تحقیق و تفحص بر این سال‌ها تمرکز داشت و بهتر است از طرح مباحثی چون سیاسی‌کاری برای فرافکنی خودداری شود.

عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه با استفاده از عباراتی چون سیاسی کاری اذهان را از تخلفات صندوق ذخیره منحرف می‌کنند، ادامه داد: اعضای کمیته تحقیق و تفحص از طیف‌های مختلف سیاسی هستند و هرگز بر اساس منفعت جناح سیاسی عمل نشده است و هرگونه تخلفی را در صندوق ذخیره فرهنگیان بدون اغماض بررسی کردیم.