آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهار داشت: بر اساس برنامه پلیس راهور یک‌طرفه‌شدن مسیر کرج به چالوس از ساعت ۱۳ امروز صورت خواهد گرفت، همچنین تردد از محور کرج به سمت مرزن‌آباد در محور کرج ـ. چالوس ممنوع است.

وی افزود: از ساعت ۱۴ امروز در محور هراز از رودهن به سمت آمل نیز تردد با محدودیت همراه است که این محدودیت‌ها تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت. اما احتمال دارد با توجه به حجم ترافیک، ساعات موردنظر تقلیل پیدا کند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا افزود: در حال حاضر در محور‌های مواصلاتی استان خراسان جنوبی به‌ویژه محور بیرجند ـ. قائم بارش باران و بارش خفیف برف گزارش شده است.

وی ادامه داد: همچنین در منطقه دشت انزلی و محور‌های منتهی به استان اردبیل شاهد مه‌گرفتگی هستیم و در سایر محور‌های مواصلاتی ترافیک روان گزارش شده است.

رحمانی در خصوص وضعیت جوی روز‌های آینده نیز توضیح داد: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته از روز دوشنبه محور‌های مواصلاتی استان‌های شمالی، شمال غربی، غربی و مرکزی با بارش باران روبرو خواهند شد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: همچنین احتمال برف‌گیر شدن محور‌های کوهستانی خصوصاً در استان‌های کرمانشاه، اردبیل و زنجان وجود دارد.

وی در پایان گفت: از آنجا که احتمال بارش برف در ارتفاعات و محور‌های کوهستانی این استان‌ها پیش‌بینی شده است لازم است رانندگان برای سفر وسایل ایمنی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.