بهره برداری از 33پروژه شهری منطقه 17 با حضور نجفی

محدعلی نجفی گفت: مردم در 22 بهمن نشان دادند که هنوز پشتیبان نظام هستند و از گزندها و آسیب های دشمنان می توانند عبور کنند.

نجفی افزود: به اعتقاد من انقلاب  3محور داشته است. اعتقاد به اسلام و اینکه نظام اسلامی توانایی اداره جامعه را دارد.محور دوم اتحاد است. اگر اتحاد نبود این اعتقاد ایجاد نمی شد. با این اتحاد در شرایطی هستیم که مورد احترام و تشویق ملت های جهان هستیم.

شهردار تهران گفت: محور سوم اعتماد مردم است. مردم نظام از خودشان دانستند و به مسئولان اعتماد کرده اند. این مردم اعتماد کامل به  رهبری داشته و دارند.

وی ادامه داد: مجموعه برنامه و توطئه ها علیه نظام را اگر مورد بررسی قرار دهیم، دشمنان یکی از این محور را مورد حمله قرار داده اند؛ به ویژه محور سوم‌ برای اینکه مردم را نسبت به نظام مایوس کنند. خیلی می خواستند و می خواهند مردم را به نظام و مسئولین ناامید کنند که انشاالله بازهم شکست می خورند.

نجفی افزود: ما باید هوشیار باشیم. بی ارزش نشان خدمات، دلسرد کردن به مسئولین و دامن زدن به مشکلات و تهمتها از سوی عده ای صورت می گیرد. طبیعی است که کشوری با این پهنا و استعدادها مشکلاتی به وجود می آید اما بعضی برای دلسرد کردن مردم به نظام به موضوعات و مشکلات دامن می زنند.

وی افزود: دیگر شهرهای دنیا هم مشکلاتی را دارند و آنها سعی می کنند مشکلات را کوچک جلوه دهند. پس باید هوشیار باشیم که تحت تاثیر تبلیغات مخرب قرار نگیریم.

نجفی گفت: با مساعدت رئیس جمهور، شرایط برای توسعه گران در راستای ساخت واحدهای جدید با امکانات لازم فراهم شده است.طبق این طرح که مورد تایید رئیس جمهور نیز است، پروسه ای برای ساخت واحدهای ساختمانی نوساز و آزادسازی زمین و مجددا نوسازی در آن زمین‌ها و رفع ریزدانگی و ناپایداری و نفوذناپذیری شکل می گیرد.